תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטקול 8 - מרכז האור והמיסטיקה בישראל
מיסטיקנים און ליין 24/7 מתקשרים עכשיו 072-2280549


תקשור 


תקשור כלי ליצירת קשר רוחני אינטואיטיבי בין אדם לאדם,
תקשור רוחני, כלי המאפשר למתקשר לחוש ולאפיין את האדם מולו מבחינה מנטלית ורגשית.
תקשור אינטואיטיבי, תכונה מולדת או נרכשת עם השנים לקבל ולחוש דברים שהם מעבר להשגה והמודעות הרגילה. 



המושג תקשור  הוא מושג כללי המבטא תקשורת בין שני בני אדם, בין אדם לקבוצה, לדוגמא "מורה מתקשר עם תלמידיו בזמן שעור", מרצה מתקשר עם לקבוצת אנשים בנושא מסוים, שיחת חולין בין שני אנשים לצורך פלירטוט, העברת מידע, העברת תחושות ורגשות.

תקשור באופן כלל זו מערכת תקשורת "מקשרת" קשר שנוצר ומתהווה בין בני אדם

במיסטיקה או בפארא פסיכולוגיה שם כולל לתקשורת לכאורה בין בני אדם לבין ישויות אחרות, שבדרך לא ניתן לחשוב כי ניתן לתקשר איתן לדוגמא תקשורת בין בני אדם חיים למתים, לעיתים המילה משמשת גם על מנת לציין תקשורת עם חוצנים, וישויות אור, מלאכים ועוד

תקשור שייך ליכולת האינטואיטיבית הפנימית העמוקה לקלוט דברים שהם מעבר למודעות הרגילה, אנרגיה על חושית ועל טבעית השייכת לחוש השישי.

תקשורהילינג: באנגלית - Healing, ריפוי, שייך לרפואה האלטרנטיבית, טיפול אנרגטי לריפוי, פעולה הפועלת מתוך אמונה שלמטפל או המרפא יש את הכוח לרפא אנשים עם בעיות בריאות גוף ונפש, דרך האנרגיות שלו שמועברות על ידי מגע של כפות הידיים ללא מגע פיזי ישיר, לריפוי חוליים, מחושים, כאבים, גמילה מהרגלים שונים, פחדים, חסימות, בעיות רגשיות, חוסר בטחון ועוד...

ישנם הרבה גרסאות של הילינג, ריפוי באנרגיה, ריפוי רוחני, ריפוי במגע, ריפוי מרחוק, רייקי, קואצ'ינג ועוד.. 

תקשור וריפוי רוחני, אינם בהכרח טקס דתי, הנסמך על מקורות אמונה ומקורות עתיקים, חלקם יהודיים קבליים, מתקשרים או מטפלים ומורים רוחניים אינם מתייחסים לאמונה הדתית המסורתית כתנאי לריפוי, אלא לכלי של תהליך הריפוי הנובע מאמונה. 

מתקשר הוא סוג של "הילר" הניחן ביכולת מיוחדת לסייע ולרפא דרך "שדה אנרגטי טבעי המושרש בכול אחד ואחד מאתנו". 


שימוש בשם "הילינג" ללא ממש מנוסח ומוגדר נכון, משום שהוא כולל בתוכו מגוון רחב של כלים ושיטות טיפול אלטרנטיביות.

תקשור בהילינג מטרתו להסיר מכשולים וחסימות, להגביר את המודעות העצמית, חיזוק האמונה הרצון והיכולת העצמית למימוש עצמי והשגת מטרות ויעדים בחיים. 



תקשור רוחני האינטואיציה הטבעית שלנו יכולה להביא אותנו למקום של קליטה גבוהה יותר, עוצמתית יותר,  מדיטציה, תרפיה רוחנית המסירה מחסומים, ומסייעת לנו לקבל תובנות חדשות, להאמין בעצמנו, לקבל את עצמנו, לאהוב את עצמנו, ללא ביקורת ושיפוטיות בשלווה ורוגע בשמחה ואהבה, ובצורה כזו להפוך את המציאות ומסע החיים לאיכותיים ומאתגריים  ומהנים. 

אנו חיים במציאות תחרותית, תובענית ומאתגרת, היוצרת קשיים רבים, אנחנו תמיד רוצים קדימה ולא אחורה, מבחינת הזוגיות, העבודה, המעמד, הקריירה, המצב כללי ועוד...

תקשור רוחני מרחוק יוצר את החיבור אינטואיטיבי אנרגטי בין מתקשר למתוקשר, ומסייעת למתקשר להתחבר לרובד היותר עמוק של המתוקשר ולחוש אותו מנטלית.  

מעבר להיותנו בני אנוש אנו ישויות אלוקיות " נשמה" בלעדי הנשמה האלוקית " ויפח באפיו רוח חיים" לקיום הפיסי לא הייתה משמעות, הנשמה היא מקור ההוויה והחיות הרוחנית, על פי אמונות שונות נשמה לעולם מתה היא ממשיכה להתקיים גם אחרי המוות "גלגול נשמות" 
מיחזור מחדש של חיים מאדם לאדם, תקשור רוחני פותח לנו חלון אל הנסתר והסמוי מהתודעה הרגילה ומהעין, הארה רוחנית - "חלון האור"

תקשור עם ישויות אור


מיסטיקנים או מתקשרים שטוענים שבכוחם הרוחני ליצור קשר עם מדריכים ומורים רוחניים מעולמות גבוהים וחיצוניים לעולם המוכר לנו. ה מתקשרים הרוחניים ניזונים רוחנית מכוחם האנרגטי האינטואיטיבי, לחוש ולראות את הנסתר דרך גוף שלישי ממנו הם ניזונים ומקבלים מידע, המאפשר להם לייעץ לכוון לסייע לרפא, ולראות את הנולד - מה צופן העתיד, להסיר חסימות ופחדים, לתת הגנות מפני עין או כשפים, ועוד.... 

כמה אמת יש בטענה הזו לעולם לא נדע, וגם המדע לא מצא לכך הסבר מדעי משכנע, ויש מדענים השוללים את התאוריה הזו. תקשור עם ישויות קשורה לאמונה עצמית של המתקשר, המיסטיקן או המרפא.

כאמור בתוך כל אחד ואחד קיימת ישות אלוהית " בצלם אלוקים נבראנו- נעשה אדם בצלמנו בדמותנו" "נשמה" התדר האלוקי שבתוכנו, התדר שמסייע לקבל להעביר ולתת תובנות והארות רוחניות " ניצוצות של אור" במטרה להגביר את המודעות העצמית לראות את הטוב ולהשתנות.

תקשור עם "הנשמה האלוקית" (אולי התת מודע) תחבר אותנו לאנרגיות של אור, מעין תדר של גלי רדיו שפועמים בתוכנו, תדרים הבאים לידי ביטוי דרך קול פנימי, מראות וחזיונות, שחוזרים על עצמם במחשבה, לפעמים בזמן חלום, לפעמים בהבזק של תחושה פיזית, אצל רובנו הדבר נשמע הזוי ולא ממשי, אבל הקולות והתחושות הללו קיימות בכול אחד ואחד מאתנו בין בגלוי, או בין בנסתר. והם בעצם מה שמובילים ומנחים אותנו בכול דבר ודבר שנעשה במסע חיינו.


מודעות עצמית


מודעות עצמית היכולת הטבעית שלנו ללמוד, לפענח, לקלוט, לראות, להבין ולקבל השגות ותובנות שכליות ורגשיות, מודעות עצמית היא תערובת של תחושות, מחשבות, יצרים ותשוקות, פחדים, חינוך השכלה, רגשות ועוד..  כל אדם לפי דרגתו הבנתו יכולותיו והשגותיו.

"תת המודע" על פי המדע הוא מעין מחסן ענקי ואין סופי של ידע ואוצרות, הוא מכיל בתוכו הכול, גלוי ונסתר, סודות, כוחות, מגלגולים קודמים ובגלגול הנוכחי, הוא הכוח שמפעיל ומניע אותנו, בכוח "תת מודע" אנחנו יכולים לשנות הרגלים, להגביר את המודעות העצמית, להשיג מטרות, להאמין בעצמנו, לקבל ולאהוב את עצמנו את עצמנו כמו שאנו מבלי לחשוב מה יחשבו האחרים עלינו, הכול בגבול המותר והאסור, הטוב והרע, הרצוי והמצוי. 

באמצעות תת המודע שהוא כלי חשוב יכולים מתקשרים מיסטיקנים יועצים ומדריכים רוחניים בעלי ניסיון וותק רב בתום, בעלי השכלה וחכמת חיים, חשיבה חיובית, לסייע ולרפא, לייעץ ולכוון לראות דברים שהם מעבר לממד הזמן והמקום.

על מתקשר לרכז את כל המחשבה ותשומת הלב למקום אחד, לחוויית ההוויה בזמן אמת, בשיטות וכלים כמו הילינג, רייקי, מדיטציה, יוגה, תרגילי נשימה, הקשבה, מיקוד והקשבה,  נטרול הגוף מכול תחושה פיזית מפריעה, בשקט מוחלט, פעולה הדורשת הרפיה מוחלטת של הגוף הפיזי וכניסה לגוף הרוחני, זהו תקשור אמיתי.

תקשור עם תת המודע - זרימה אנרגטית של כוחות ואנרגיות רוחניות בצורה מאוזנת ומדויקת למודעות הרגילה, מחייה ומחדשת מפרה ומטיבה, בוראת ויוצרת מציאות חדשה. "תקשור עם תת המודע" דומה לצלילה למעמקי האוקיינוס, מקום לא ידעו איש, בתוך שקט ודממה מוחלטת, חוויה עצומה במעמקי העולם הנסתר והרוחני, חוויה פרטית ואישית בזמן הוויה.
.
תקשור ייעוץ והכוונה על ידי מיסטיקול 8 - מיסטיקנים און ליין מתקשרים יועצים ומדריכים רוחניים בשיחה טלפון אישית בכול בעיה ונושא, מקבלים תשובות לכל השאלות בזמן אמת, תקשור ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני. לפי תחומי מיסטיקה שונים. ללא צורך בתיאום פגישה אישית. 072-2280549 

מאת שלמה טל מדריך ויועץ רוחני בשיטת חלון האור. .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7