בדיקת שמות ואיזון אנרגטי. .


מקור השם ומשמעותו לפי הקבלה. 


בניסיון להבין מההוא מקור השם שלנו ומשמעות לגבנו ולגבי עתידנו אנו נעזרים בספר הקבלה והיצירה, ספר הזוהר הקדוש, בנומרולוגיה קבלית, נומרולוגיה מערבית ועוד.

שם האדם מורכב מאותיות, כל שם חייב להיות מורכב משני אותיות ומעלה, שמות האדם הם למעשה צירוף של אותיות כל אות מכילה תגית, ויש לה משמעות מיוחדת וייחודית, לפי הקבלה והנומרולוגיה הקבלית,

כל אות יכולה להיות חסרה או מלאה דוגמא האות "א" = אלף
אות חסרה היא צורה, אות מלאה היא מילוי הצורה במשמעות, צליל, תנועה, צבע, אנרגיה,

לפי הקבלה והנומרולוגיה הקבלית, את 22 אותיות האלף בית אנחנו מתרגמים למיספרים מ 1-עד 10 . המיספרים 1-10 הן למעשה תכונות אלוהיות, אשר אותם האציל הבורא לאדם ביום בריאותו ונקראים ספירות. (10 הספירות הקדושות לפי הקבלה) כל ספירה מתאפיינת  במאפיינים ייחודיים לפי סדר, דרגת חשיבות וכמות.
כל אדם הוא בריאה אלוהית, וקיימות בו תכונות אלוהית רוחניות וגשמיות,, "נעשה אדם בצלמנו בדמותנו".

לפי הקבלה והזהר הקדש  כל ספירה מעשר הספירות הקדושות יש סיפור העומד בפני עצמו. קבלה מדברת על 10 ספירות שכל אחת מהן האצלה מתכונותיו של בורא עולם
כתר, חכמה, בינה, חסד, גבורה, תפארת, גדולה, הוד, נצח, יסוד, מלכות 

הספירות ביחד עם 22 אותיות האלף בית הם 32 סודות עליונים מהם נברא העולם והאדם. הדרך לקיימנו ומימוש ייעודנו קשור באופן ישיר לשרש האותיות המרכיבות את השם הפרטי.

מכאן שבכול שם ישנו סוד, דרך חיים, סיפור, גורל, אור רוחני, ייעוד ומסלול החיים שנקבע לנו על ידי בחירת הנשמה.

הקבלה והנומרולוגיה הקבלית יודעים לנתח דרך שם האדם את סיפור חיו של האדם, גורלו, את הצפוי לו, ואת הנתיבים בהם עליו ללכת,

מומחי קבלה הבקיאים בכוח האותיות הקדושות צירופן ומשמעותם, יכולים בכוח האותיות לצפות את גורל האדם,

אנשי קבלה נחנו בכוח להבין את סוד משמעות האותיות והמספרים בשם האדם. מעטים וייחודי סגולה יש להם את הרשות מלמעלה להוסיף שם נוסף לאדם, בכדי ליצור את האיזון אנרגטי המתאים בין השם המקורי לשם הנוסף.

אתר מיסטיקנים און ליין פועל 24 שעות ביממה, נותן שרותי מיסטיקה תקשור במענה טלפוני מידי, מבחר של מומחי קבלה , מיסטיקנים מתקשרים ונומרולוגים קבליים עומדים לרשתכם בכל רגע, במתן ייעוץ אישי, הכוונה וסיוע בכל בעיה ונושא.



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7