מיסטיקה - ייעוץ תקשור ותחזית אישית

מתקשרים מיסטיקנים  און ליין
012-409-0672-0079
שיחה אישית 24/7 

 מיסטיקה



מיסטיקה הסתרה, תחום המקשר בין העולם הגשמי והחומרי עם הרוחני והנסתר, בין המודע ללא מודע, המודע, מיסטיקה מביאה את עולם הנסתר והחבוי לגילוי באמצעות שיטות וכלים שונים כגון תקשור, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, פריסה בקלפי טארוט ועוד.

מיסטיקה הפכה בעידן המודרני החדש לדרך ניהול חיים בריאים, שלווים ושחמים. מיסטיקה היא גם כלי להכוונה וייעוץ, ריפוי גוף ונפש, שיטה לנטרול אנרגיות שליליות, הסרת חסימות ואיזון אנרגטי.

השגה מיסטית הינה שילוב של חכמת הלב, מודעות עצמית ומודעות רוחנית, "חכמת הלב" בוחנת את המציאות מתוך תשומת לב ומודעות עצמית אישית, הכרה עצמית מתוך חקירה אישית, הכרה עצמית ביכולות ובמוגבלויות שלנו, מתוך רצון להגיע למימוש עצמי ולשפר את איכות חיינו.

מיסטיקה היא פילוסופיה רוחנית מעשית – חוויה והתנסות ספיריטואלית, העצמה של אנרגיות קליטה ותקשור, רכישת כלים פרקטיים שימושים להבנת המציאות בה אנו חיים, הכרה בתפקידנו וייעודנו בעולם הזה.

מיסטיקה חוקרת את כל המרכבים הגלויים והחבויים ברוח ובנפש של האדם, בעולם ובכל מה שסובב ומקיף אותו. חקירה הדרגתית ומופשטת תוך גילוי מציאות שונה ואחרת היכולה לסייע לנו לחיות חיים פשוטים ומוארים נטולי דאגה ופחד, מתוך בחירה ושלמות.

מיסטיקה על כל רבדיה ותחומיה הרבים, כוללת מגוון של תפיסות ותורות פילוסופיות רוחניות: תקשור, קבלה, נומרולוגיה קבלית, אסטרולוגיה, בודהיזם, קלפי טארוט, קריסטלים, יוגה, מדיטציה, היליניג, רייקי, ביו אנרגיה ועוד....

הבנת עולם מיסטיקה על תחומיו ורבדיו השונים, מבחינה רוחנית ופרקטית יכול להיות כרטיס הכניסה של מיסטיקנים או מתקשרים העוסקים בתקשור, קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, טארוט, פתרון חלומות בתודעה רוחנית, אל עולם הרוחניות ומכשיר אותם לתת שרותי ייעוץ והכוונה, תחזית אישית, בצורה פרקטית ומעשית מתוך הבנת המציאות של הפרט באופן אישי וייחודי.


מיסטיקה יהודית



מיסטיקה יהודית כאמור מתעסקת בכל הנסתר בצורה מופשטת ועמוקה, בדברים שלא תמיד נתפסים בהשגה השכלית הרגילה, תקשור דרך תדרים ומסרים הבאים מהאינטואיציה הפנימית העמוקה, או מתקבלים מעולמות עליונים וגבוהים עולמות רוחניים.

מתקשרים רוחניים, הם בעצם מקובלים או מיסטיקנים, השואבים את יכולתם וכוחם האנרגטי באמצעות ששת החושים ובעיקר באמצעות החוש השישי, מיסטיקנים הם בעצם כלי רוחני לקבלת הארות והפיכתם להוויה ממשית במציאות בה אנו חיים

מתקשרים הם בעצם פסיכולוגים רוחניים, הם לא נשענים על תיאוריות והנחות בדומה למדע.

מיסטיקן לפי המקרא הוא שליח האל: נביא, חוזה, מקובל, שתפקידו לבצע משימה ושליחות באמצעות כוחות מאגיה שניתנו הואצלו והושאלו לו מכוח עליון לצורך שכנוע והעברת מסרים לעם או למנהיגי העם, "שליח האלוהים, הנושא את דברו.

דבר ה' באמצעות המיסטיקן נעשה במסרים, אותות, ניסים ונפלאות, מראות ועוד דוגמת המסרים שהעביר משה רבנו לפרעה במצרים על ידי אותות, חציית ים סוף, המן שירד במדבר מן השמים, האדמה אשר בולעת את קרח ועדתו, נחש הנחושת, עצירת השמש בגבעון, הפלת חומות יריחו עוד ועוד סיפורים מן המקרא

מאגיות הללו הם למעשה סימנים בולטים שאפיינו את הנביאים והחוזים, והם מסימני ההיכר הבולטים של המיסטיקן בתולדות המיסטיקה היהודית.

המיסטיקה היהודית תפקידה להמחיש לנו רצון האל ואת כוחו האין סופי והבלתי מוגבל באמצעות המיסטיקן השליח או הנביא.

מיסטיקה יהודית היא המשכיות או חוליה בשרשרת של רצף אירועים שמתחילים בבריאת העולם ועד ימינו אלו... כפי שמופעים בספר היצירה או ספר הקבלה ומשמשים את המיסטיקן או המקובל לצורך ייעוץ והכוונה, תיקון, והבאת רצון האלוהים " הכרה ואמונה בכוחו האחד והיחיד כבורא שמים וארץ ושליט על הכול".

מתקשרים רוחניים, רבנים ומקובלים, נתפסים בעיננו היום כבעלי סגולות וישועות, שליחי ציבור שתורתם אמונתם, עוסקים בלימוד וחקר הקבלה,

מיסטיקה יהודית, עוסקת בסמלים דתיים ואמונה, סיפור בריאת העולם, סמל לכוח האלוהי הבלתי מוגבל, בריאת האדם סמל לרצון האלוהי להכרה בו לדורי דורות ולנצח נצחים.

מיסטיקה יהודית מדגישה את ההמשכיות, חופש הבחירה, התחדשות, שחרור מעבדות לחרות, חופש רוחני, דת ואמונה, מרגע התהוות היקום ובריאת האדם.

לכל מיסטיקן או מתקשר רוחני או מקובל, ישנם כוחות סגוליים נסתרים וייחודיים, כוחות אשר מתגלים דרך 10 הספירות ו 22 אותיות האלף בית.

קבלה יהודית היא העמקה וחקירה פנימית, תיקון הנשמה והבאתה למקומה העליון בצורה טהורה ונקייה מכל רבב.

קבלה כלי רוחני מלא סתרים והארות רוחניות שלא תמיד ניתן להשגה במודעות השכלית הרגילה. מקובלים מטרתם העיקרית להגיע למודעות עצמית רוחנית גבוהה כדי להתחבר אל הבלתי נודע לנסתר והגעה לנעלה לעולמות עליונים וגבוהים.

לרוב הנטייה משלנו לחשוב שהמקרא הוא בעצם רק סיפור אגדה קדום עם יסודות מאגיים ואמונה תפלה.

בלעדי הקבלה המיסטיקה היהודית הייתה גוססת, ומתאבנת לפני דורות רבים. הדת סגור נוקשה ובלתי מתפשר הדת בנויה ממכלול של צווים וחוקים רציונאליים וברי השגה, על מנת לטהר את הנשמה ולהביאה למקומה העליון,

חכמת הקבלה והסוד, מכניסה ליהדות פולקלור תרבותי ורוחני חי, נושם ופועם.

הקבלה כולה סתרים וסודות כמוסים, אשר ליו את המיסטיקן או המקובל מאז הבריאה ועד היום, החיבור לנסתר הוא פתח לשמי השמים העליונים, גילוי תעלומת האלוהים, גילוי סוד הבריאה והנצח.

מיסטיקנים



היום בעידן המיסטיקה המודרנית, ניתן למצוא ברחבי הרשת והאינטרנט מתקשרים, מיסטיקנים, יועצים ומדריכים רוחניים, המספקים 24 שעות ביממה שרותי מיסטיקה ותקשור, ייעוץ והכוונה רוחנית, ריפוי הוליסטי ותחזית אישית.

אתרים רבים של מיסטיקנים מציעים לציבור הרחב מגוון גדול של כלים ושיטות לחיזוי וניבוי, ריפוי ייעוץ והכוונה רוחנית.

חלקם של אותם אתרים נקראים " מיסטיקנים און ליין" מאגר גדול של מומחים, מתקשרים, ויועצים רוחניים הזמינים לציבור הרחב 7 ימים בשבוע בכל בעיה, נושא, תחום, שאלה או הכוונה וסיוע רוחני ונפשי,

אתר מיסטיקנים און ליין, מאפשר פתרון בעיות באמצעות שיטות שונות: כגון נומרולוגיה, קבלה, תקשור, אסטרולוגיה, טארוט, פתרון חלומות וכו’

מיסטיקנים און ליין מציעים פתרונות מהירים בכל תהליך של קבלת החלטות במענה טלפוני מהיר ללא צורך בתאום או קביעת מועד לפגישה אישית.

שיטה יעילה ובדוקה, היכולה לסייע לכל אדם ללא שום הבדל דת, מוצא או מין, להיעזר, ברגעי מצוקה והתלבטות ביועצים, מדריכים, מתקשרים, מיסטיקנים, רבנים ומקובלים כמעט בכל תחום בזמן זוגיות במשבר, פרידות, מציאת זיווג, הכוונה וייעוץ זוגי, קריירה, כספים, עבודה, הריון, משפחה ולידים ומה שבניהם, זמנים נכונים לשינוי, בדיקת עין הרע, שחרור מחסימות ומצבי תקיעות, נטרול אנרגיות שליליות, בדיקה והוספת שמות ועוד ועוד תחומים רבים.

אתר מיסטיקנים און ליין הפך להיות נגיש גם לכותבי קמעות, מטפלים הוליסטיים, קואצ'רים, מאמנים ומדריכים אישיים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7