ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

מתקשרים ומיסטיקנים מומלצים בישראל


מיסטיקול 8 - תקשור ייעוץ והכוונה רוחנית בטלפון 24/7
 מתקשרים בטלפון - 072-2280549

ייעוץ והכוונה רוחנית בטלפון

בעידן האינטרנט, שירותי הייעוץ הרוחני, על ידי מתקשרים ומיסטיקנים, הפך לכלי שימושי ויעיל לקבלת תשובות לשאלות בכול תחומי החיים, בעיקר בעת זוגיות במשבר, משפחה ילדים ומה שבניהם, התאמה זוגית, תחזית אישית, עבודה ופרנסה עסקים, לימודים ובעיות קשב וריכוז אצל ילדים, תיאום ציפיות וקבלת החלטות גורליות, שמות בדיקה והוספה,עין הרע, מעבר מגורים, ריפוי רוחני והוליסטי, הסרת חסמים, בדיקה אנרגטית של בתים, התאמה מקצועית ועוד......

ייעוץ והכוונה רוחנית בטלפון: תקשור ופתיחה לפי שם ותאריך לידה בלבד בשיחה אישית ודיסקרטית עם מיסטיקנים מומלצים בטלפון 

כולנו מוטרדים מבעיות כלכליות, בעיות חינוך וילדים, בעיות בזוגיות, בעיות בעבודה או במציאת עבודה, מעבר מגורים ושינוי סביבה, לפעמים הכול תקוע וחסום שום דבר לא מסתדר, פנויים גרושים וגרושות המתקשים למצוא אהבה, למי מאתנו אין קשיים בקבלת החלטות חשובות לגבי הווה ועתיד?

הזוגיות במשבר? האם בן בת הזוג יחזור? ועוד שאלות מטרידות שלפעמים משבשים את החיים הרגילים והנורמליים!!! בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם מיסטיקנים מהמובילים בישראל בכול בעיה ושאלה מטרידה בטלפון.



מיסטיקנים מהטובים בארץ בקליק אחד


אתר מיסטיקנים און ליין פועל 24/7 לרשותכם בשיחת טלפון אישית יעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון ויוצאים לדרך חדשה ומאושרת יותר.
מיסטיקנים בלחיצת כפתור, לוחצים על מומחה ומומחית באתר "מתקשרים ומיסטיקנים און ליין"

העולם של היום עבר עובר שינוי ותמורות, טכנולוגיות וחברתיות מרחיקות לכת בהשוואה לעשורים קודמים, דוגמת עולם המיסטיקה על כל תחומיו, אם בעבר מתקשרים ומיסטיקנים נכללו בקטגוריה של מדיומים ומעלי אוב שאין לסמוך עליהם, היום הדימוי שלהם השתנה בקרב החברה והציבור הרחב, יותר ויותר מסתייע בעזרתם לקבל תשובות לשאלות ייעץ והכוונה, קבלת תחזית אישית הווה ועתיד לגבי דברים  המשבשים את המציאות במסע החיים, מתקשרים ומיסטיקנים הפכו להיות כחלק מהחברה הנאורה והתרבותית ומשלבים במדיה ובתקשורת בארץ

מיסטיקה מקורה בשפה היונית "מיסטיקוס" הסתרה, נסתר, ולכן עולם מיסטיקה על כל תחומיו עוסק בנסתר ובכול מה שסמוי מהעין ולא נקלט בתודעה החושית הרגילה.

מיסטיקנים ומתקשרים הם בעלי יכולת קליטה על חושית הקשורה לאינטואיציה הפנימית העמוקה, ולכן יש להם את הכוח והיכולות להרגיש ולחוש דברים נסתרים וחבויים, 

התחומים העיקריים המשויכים לעולם מיסטיקה הם: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קלפי טארוט, פתרון חלומות, קבלה ומיסטיקה יהודית, תקשור ועוד.... 


זוגיות אהבה ומה שבניהם




הקבלה מנסה להבהיר לנו מה הם התכונות והמאפיינים שקובעים מהי התאמה זוגית, מהו הזיווג הנכון, ומה הסיכוי של מידת הצלחת הזוגיות בהתאם ליסודות הקבלה.


לפי הקבלה זוגיות טובה נמדדת במידת החיבור והרצון הרוחני של שני בני הזוג לעבור "תיקון" ביחד, ואינה רואה בחיבור הרגשי בין בני זוג, כלי למימוש מטרות גשמיות ופיזיות ללא חיבור ותכלית רוחנית.


חיבור רוחני יכול להתקיים רק כאשר הצדדים בזוגיות הם בעלי אופי ומטרה רוחנית דומה, מה שמהווה יתרון משמעותי ביכולת של שני בני הזוג להתפתח זה לצד זה

לפי חכמת הקבלה, זוגיות מתפתחת משני חלקים רוחניים, שני נשמות עליונות, היכולים לתקן זה את זה, ובכך להשלים זה את זה, חיבור קרמתי משרש הנשמה. 


הקבלה מציעה לנו כלים רוחניים מעשיים שמטרתם לסייע לכל אחד ואחד מאתנו להגיע לדרגה עליונה וטהורה – הקבלה הינה מודעת היטב לעובדות הבסיסיות שלפיהן המין האנושי מורכב מזכר ונקבה, ואינה מתעלמת מהחיבור הרגשי והפיזי בין בני הזוג.


חכמת הקבלה אומרת שהחיבור הרוחני היא מטרה עיקרית, הבהמי והגשמי מטרה משנית, הצד הרוחני הוא הבסיס או הכלי ממנו הזוגיות יונקת את כוחה. זה מהות "התיקון".


האהבה היא תדר של רגש פנימי אישי עמוק וחזק מאוד, האהבה תופסת חלק גדול ועיקרי בהוויית  חיינו ומחשבתנו מרגע לידתנו ועד מותנו, רגש האהבה: התעלות רוחנית המביאה לתחושת סיפוק והנאה, כוח פנימי הנותן טעם ותוכן ממשי לחיינו. 


במקביל "תדר האהבה" יכול להביא להרס וקריסה מוחלטת של תחושת ההנאה והסיפוק, להביא אבוד מוחלט של איכות החיים ולהיות כואב ולפעמים אכזרי ופוגעני.

באהבה ישנם חוקים, גלויים ונסתרים, המהווים את הכוח שמשפיע על תדר האהבה והחיבור בין גבר לאישה לקיום הרמוניה זוגית מושלמת ואו להרס מוחלט של הזוגיות.

עשר הספירות בקבלה מגדירים בצורה פשוטה ומדויקת מהי אהבת אמת, אהבת חינם, ואהבה בין גבר לאישה: - חיבור רוחני משרש הנשמה

אהבת אמת משולה למעין מים חיים וזכים הנובעים מבחירת הנשמה וחכמת הלב, שלא תמיד נתפסים במודעות החושית הרגילה,

לפי תורת הסוד: מיניות היא מפתח שמחבר בין הגבר לאישה, בין האדם לבוראו, בכדי לרדת לשרש העניין צריך להתבונן בסימבולים המיניים שיש בקבלה. במיוחד בכול מה שקשור לזיווג ומניות, לא מיניות במובן הגשמי והבהמי , אלא בסמלים המאפיינים מהי אמונה, הכרת תודה, זרימה וחיבור דינמי בין שני כוחות מנוגדים "זכר ונקבה " הזיווג יוצר את החיבור הרוחני ומביא לשלמות והרמוניה

בתקופתנו אנו, ישנם בעיות רבות בזוגיות, בני זוג מתאהבים זה בזה לאו דווקא משיקולים רוחניים, ממהרים להתחתן להביא ילדים, ואז מתחילים הפערים בין המינים להתגלות ברוחני וברצונות, נוצרים כוחות מנוגדים המתעצמים ומבאים לריחוק ונתק עד כדי גירושים. או פרידה.

ביכולתם של מיסטיקנים ומתקשרים מומלצים - לתת ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני נפשי בעת משבר בזוגיות, מציאת דרכים לפתרון בעיות, לסייע בהחזרת אהבה, בצורה טהורה ונקייה ממאגיה שחורה ומעשי אוב, 

סיוע רוחני הוליסטי, סיוע נפשי הכוונה וייעוץ בזוגיות, עריכת התאמה זוגית לפי הקבלה, לתת תחזית זוגית, לערוך שלום בית וקירוב לבבות מחדש, טיפים ומסרים לזוגיות מוצלחת בריאה באתר מיסטיקנים און ליין - מתקשרים מומלצים בטלפון


   בתודה והוקרה: מיסטיקול 8










פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7