מיסטיקנים - זוגיות במשבר

                                                    מומחים מתקשרים מיסטיקנים מומלצים בישראל,
מומחי מיסטיקה - שרותי תקשור בטלפון
שיחה אישית ודיסקרטית  24 ביממה .

זוגיות במשבר



מהו משבר בזוגיות?

חוסר איזון ותקשורת לקויה בין בני זוג, אוסף של חסכים ואירועים שלילים שיוצרים פערים בציפיות ההדדיות, 
כאשר ישנם פערים בציפיות ביחסי הגומלין שבין בני זוג, המערכת הזוגית מושפעת לשלילה ופותחת פתח למשברים רצופים חוזרים ונשנים. 
בכחם של מיסטיקנים או מתקשרים רוחניים לתת פרשנות רוחנית ואישית, תחזית אישית, לערוך התאמה זוגית לייעץ ולסייע בכל הנוגע לזוגיות ואהבה ומשברים בזוגיות. 

המאפיינים הבולטים של זוגיות במשבר

אחד המאפיינים העיקריים, והבולטים במשבר זוגי הוא "האגו העקשן" המונע את היכולת להמשיך הלאה ולמצוא דרכים יצירתיות לתיקון ואיזון המערכת בצורה בונה וחיובית.  
המחויבות הרגשית והדאגה לביטחון ויציבות לבן/ת הזוג יוצרת מעמסה גדולה בזוגיות, סחיטה רגשית, מנטלית, איבוד פרופורציות בעת ויכוחים על דברים פעוטים וחסרי משמעות.
תסכולים על רקע של קריירה, עבודה, מצב כספי יוצרת תגובות מרחיקות לכת.
בגידות, חוסר אמון, קנאה, אובססיה, רכושנות ושתלטנות, הקנטות, זלזול, חוסר התחשבות ועוד יוצרים מצבי מתח, חרדה ולחצים לפעמים בלתי ניתנים לשליטה בזוגיות
המושג אהבה, או המילה רגשות ואהבה אינה בהכרח התשובה המתאימה לחוסר התאמה זוגית. כשאין נכונות להתמודד ורצון ליישב את הפערים והמחלוקות, חוסר האיזון מביא לחוסר אונים ולקבלת החלטות שגויות בנוגע לחיי הזוגיות שלהם.
אלו בעיקר המאפיינים הבולטים המביאה אל  "זוגיות במשבר".
הפערים הללו יוצרים את החשיבה של פירוק "החבילה" המשפחתית, והזוגיות. ריחוק חוסר נתינה ואהבה, חוסר משיכה  - אלו תחושות ורגשות שגם מאפיינות  זוגיות במשבר, אך לא תמיד הם הסיבה לפירוק החבילה. 
זוגיות במשבר נוצרת בעיקר עקב איבוד שליטה על התנהלות תקינה והרמונית בחיי  הזוגיות, התחושה שהכול קורס וכל מה שהשגנו ויצרנו בזוגיות והמערכת המשפטית הולך לאבוד. 
חוסר הביטחון  והאמונה שהדברים יכולים להשתנות מלווה בפחד גדול לקחת סיכונים ולנקוט בצעדים של פירוק הזוגיות והמשפחה. יוצר לא פעם מתחים עצומים וכל אחד מהצדדים מנסה ליצור לעצמו מערכת חיים פרטית ואישית בזוגיות. 


אז מה עושים?

מיסטיקנים, מומחי זוגיות, מטפלים זוגיים, מתקשרים, יועצים ועוד.. נתקלים מדי יום ביומו בעשרות ומאות בעיות בנושא זוגיות במשבר.
הדרך של אותם מומחים רוחניים, מיסטיקנים או מתקשרים להשפיע על המערכת הזוגיות, היא בראייה הרוחנית העמוקה של המצבים במערכת יחסי הגומלין והציפיות ההדדיות. 
ישנם דרכים רבות לסייע כמו קרוב ללבות מחדש, השכנת שלום בית - "החזרת אהבה", לאו דווקא באמצעי מאגיה שחורים היכולים להביא יותר נזק מאשר מאשר תועלת. 
שינוי האמתי הוא הכוח לראות את הטוב והמאחד את מה שמקרב את בני הזוג אחד לשני, באור חיובי ולהעצים אותו, תוך הימנעות מהתמקדות בתסכול ובכול מה שמפריד בין בני זוג, כל זאת בתנאי שישנה התאמה זוגית ויש רצון הדדי לפתור וליישב את המחלוקות.
הדרכה נכונה על ידי מיסטיקנים או אנשי מקצוע יכולה לסייע לפתור את המשברים בזוגיות ולא להעמיקם.
גם הזמן והמקום לא תמיד עומדים לצד בני הזוג הנמצאים ב- "זוגיות במשבר", הזמן יכול לחזק באותה מידה שהוא יכול להרוס, המקום יוצר את הנסיבות לטוב או לרע, 
פסק זמן לפעמים הוא טוב! לפעמים הוא משמש כתירוץ לבריחה מהאמת והתממודות עם הבעיות.

קבלת החלטות 

כדי לקבל החלטות חשובות אשר יעצרו את המצב המדרדר בעת, זוגיות במשבר, ראשית יש לעצור את הוויכוחים,  ולחפש פתרונות והצעות רלוונטיות לבעיות הנוכחיות. 
היום ניתן מידית לקבל בשיחת טלפון מהירה לקבל תשובות לשאלות על ידי מיסטיקנים און ליין. 
האינטרנט מציע מבחר אתרים של שרותי מיסטיקה תקשור, שרות הפועל 24 שעות ביממה ובמשך כל ימות השבוע. 
מיסטיקנים אונליין יכולים להבין מה קרה בעבר, מה הם הסיבות שגרמו לשינוים בהתנהגות, לתת מענה וייעוץ אישי תוך כדי ראייה של האפשרויות השונים, היכולים לסייע להוביל את המערכת הזוגית למהלכים שיביאו לתיקון הקשר, החזרת אהבה בצורה מקרבת ומחזקת.

החלטות שגויות וחפוזות

זוגיות במשבר מושפעת מאוד מהביטחון העצמי של כל אחד מהצדדים ויכולה להוציא אתכם מההתמקדות היוםמ יומית. של הבעיות. 

כאשר אתם פונים אל מיסטיקנים או מתקשרים בטלפון העוסקים במאגיה שחורה אתה לא פותרים את הבעיה, אתם מחפשים דרכים עוקפות וקיצורי דרך שאינם מועילים ויכולים להזיק בעת, זוגיות במשבר. 
מאגיה שחורה יכולה להשפיע על כל בני הבית, להביא אנרגיות שליליות ובלתי רצויות בבית, ולמנוע לפעול נכון ובכך מפספסים את העיקר.
בתודה שלמה טל מיסטיקן מדריך ויוצר רוחני בשיטת חלון האור. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7