תקשור - מתקשרים מומלצים

מומחים מתקשרים מיסטיקנים בישראל
מתקשרים בטלפון מענה מיידי

תקשור - מתקשרים מומלצים.

 אתרי אינטרנט מופיע לנו מתקשרים מומלצים או אצלנו תמצאו את המתקשרים הכי טובים או מתקשרת מומלצת במיוחד או מתקשר מומלץ במיוחד, והשאלה הנשאלת מה האמת  ומה המניעים של בעלי האתרים.

מתקשרים מומלצים מאופיינים בכוחות השליחות שלהם, הם בעלי ניסיון וידע מיסטי ורוחני, מומלצים בבחירת המתקשרים המתאימים

הנשמה שלנו  מתחברת לנשמת המתקשר  במהלך השיחה על ידי המתקשר.

הדבר השני בבחירת המתקשר המומלץ  או המתקשרת המומלצת  , זה הכלים והשיטות בהם משתמש המתקשר, אסטרולוגיה אז הבחירה אסטרולוג או אסטרולוגית.

נומרולוגיה? הבחירה נומרולוג או נומרולוגית.

תחזית לפי הקבלה הקבלה? פתיחה לפי הקבלה וחכמת הקבלה. בוחרים מקובל, איש קבלה, אשת קבלה.

 פריסה בקלפי טארוט. מתקשר או מתקשרת, מיסטיקן או מיסטיקנית מומחים לפריסה בקלפי טארוט או קלפי אושו זן, כיום סוגים שונים של קלפי חיזוי,  לצורך הפריסה בקלפים,  טארוט, ואושו זן הם מהמקובלים והחביבים על כולם.

 בחירת המתקשר או המתקשרת  מתחילה בהתרשמות הראשונית, מתקשר מומלץ או מתקשרת מומלצת.
המיסטיקה ורוחניות נועדו לספק לנו תשובות לשאלות מטרידות ומציקות ל במציאות שלנו וחיי היום יום.

 כשאנו רוצים לחפש מתקשר או מתקשרת  או לקבל ייעוץ רוחני על ידי אחד מהמתקשרים הרוחניים נזקקים למתקשר או המתקשרת בעלי יכולת הדרכה רוחנית גבוהה, המצב הנפשי בו אנו נמצאים בדרך כלל הוא של חוסר ודאות, פחדים, מחסומים,כעס כאב תיסכול, חסימה, אנרגיות שליליות, במצב זה כושר השיפוט שלנו אומר שעלינו לפנות ליועץ רוחני, או יועצת רוחנית, מתקשר רוחני או מתקשרת רוחנית אשר יש בידם ובכוחם להדריך אותנו ולעזור לנו.

לא כל מתקשר או מתקשרת יש בידם לסייע לנו. אנו נזקקים למומחה אמיתי או מומחים אמיתיים, בעלי ניסיון מוכח, וידע רוחני ומיסטי, מתקשרים מומלצים הם באמת, שליחי רצון אמת, מדריכים רוחניים בעלי יושרה ונתינה רוחנית.
מתקשרים עם כישורים, עוצמות רוחניות גבוהות, כחות חיבור לממדים גבוהים שכבר מהרגע הראשון יכולים לחוש את המתוקשר ולהתחבר אליו.

בודקים היטב מרימים טלפון ומתקשרים! משוחחים עם מתקשר או המתקשרת. על ידי תאריך לידה ושם פרטי ושם האם, מתקשרת או מתקשר טוב, מצליחים המתקשרים הרוחניים של מיסטיקול 8 לאבחן את המתוקשר כבר מהרגע הראשון, המתקשרים הרוחניים של מיסטיקול 8 באמצעות המתקשר או המתקשרת, יצליחו להתחבר אליכם דרך הנשמה, דרך או באמצעות השליחים וכמובן בשימוש בשיטות או הכלים או הדרכיםהם  נעזרים בעוצמה רוחנית גבוהה מאוד, אשר יביאו את המידע והתשובות להם אתם נזקקים.

תיקשור אמיתי הוא חיבור בין המתקשר למתוקשר דרך הנשמה הרוחנית, מה שנקרא בשפה המיסטית  "גוף אסטרלי", חיבור לשליחים ,מהויות, ישויות אור, חוצנים, אותם מתקשרים רוחניים נקראים בשפת המיסטיקה מדיום.

מדובר ברבדים הנקראים בקבלה או לפי הקבלה, גוף, רוח, נפש ונשמה, וכשר מכל אחד מהם ומכולם ביחד יכול המתקשר להתחבר לישויות רוחניות שונות.

לצערנו יש הרבה מתקשרים מומלצים  הנותנין שרותי תקשור  ברבדים נמוכים (שרלטנים ) הנעזרים בשדים, רוחות ויצורים חסרי גוף, גניבת דעת, הטעייה והסחה,שמטרם להוביל ולשכנע את המתקושר לידי מחשבה של פחד ויצירת תלות במתקשר או במתקשרת, והכול מתוך רצון לנצל את תמימות המתוקשר וחוסר הידיעה בכדי לשלשל לא  לשלשל כסף לכיסם. פעמים רבות, בלי שום ניסיון או ידע ממשי קורה שאנשים פונים אלינו למיסטיקול 8 משום  שאמרו להם שיש להם כישוף, עין הרע או קללה,  בבדיקה רצינית על ידי מתקשר רוחני או מתקשרת רונחנית מביני דבר ועניין במיוחד בסוד הקבלה ולפי הקבלה יתברר שאין בזה אמת ולא דובים ולא יער.

מתקשר  מומלץ או מתקשרת מתקשרת מומלצת הם מתקשרים רוחניים עוצמתים ואמיתיים, הם מומלציםלא רק בגלל הכוחות הרוחניים שלהם אלא גם ובזכות האמינות היושרה והנתינה לשם נתינה.במקרה של עין הרע או כישוף יש בכוחם לדעת מהו המקור .

קבלה היא דרך ושיטה קדומה אשר קיבלה התעוררות מחודש בעידן הניו אייג  העכשוי, היא סוד, היא כלי, היא שיטה לנתוח אופי ואישיות משום היותה תורה קשה להבנה הכתובה בשפה לא מובנת וסודות רבים ונסתרים בה.

מהו גורל האדם, מהו ייעודו, מהם הקשיים בהם יתקל בחייו, מהם גלגוליה הקודמים אותם חוותה הנשמה,
הנומרולוגיה הקבלית תבררעבורנו דרך "כח האותיות" ועשר הספירות דרך שם ותאריך הלידה מי אנחנו? מה אופיינו? מה הם היכולות שלנו? מה נכון לנו ומה לא נכון לנו, מהו הזמן המתאים ביותר לשינוי?בדיקת שמות, בחירת והוספה של שם מתאים,בדיקת  מספר בית, התאמה זוגית, ייעוץ והכוונה רוחנית משרש הנשמה.

 פריסה בקלפי טארוט או בקלפי אושו זן, אסטרולוגיה, הם כלי עזר לחיזוי וראיית עתיד, הם דרך למתן תשובות לכל השאלות, עליהם אנחנו מחפשים מענה.

המקובלים, הידענים, המומחים  והרבנים המומלצים, אשר עושים שימוש בקבלה או בקבלה המעשית, בכדי לערוך השבעות דרך מלאכים, תקשור, ישויות אור, רוחות ושדים, הרבה פעמים גורמים נזק למתוקשר ולסביבה הקרובה שלו. וישנם מקרים רבים שנגרם נזק חמור מאד למתוקשרים,

מלאך הוא ישויות רוחנית גבהה והוא לא עובד אצל אף אחד, הוא בוחר מתי להחבר, למי להתחבר ומה להעביר לו, לא ניתן להשביע מלאך או ישויות אור בלי שתופענה תופעות לוואי,  השבעות זה לא משחק. רק אדם  נבחר וצדיק, ידען מלומד ומתקשר רוחני אמיתי יכול להתנתק מהעולם הזה, להגיע לעולמות עליונים יכול לעשות זאת.

אותם צדיקים בעלי אור ועוצמתיות גבוהה או מתקשרים רוחניים בעלי עוצמות אור גבוההים יכולים לתקשר ולהפעיל תקשור עם מלאכים או ישיות אור או מימדים רוחניים אחרים.תקשור יכול להמשך לאורך שניות  או חלקיקי שניות  מתקשר אשר מתחזה יושה כאילו יש בו את הכחות להפעיל ישויות אור או מלאכים בהשבעות וכישופים, דרך נר דולק או בשיטות אחרות כח אותיות (סיאנס), דמויות, פרצופים, פנים של נפטרים ועוד,דרכם כביכול  הוא או היא מקבלים תשובות לשאלות דרך ההשבעות,

יכולים להינזק על ידי אותם ישויות או מלאכים מעצם היותם עושים בהם שימוש למטרת רווח והונאה.

 לכל דבר יש מחיר. מתקשר רוחני או מתקשרת רוחנית  או מתקשר מומלץ או מתקשרת מומלצת המשתמשים בכוחות שלהם ושיטות מהסוג שלעי"ל  יכולים בהחלט  למשוך עין הרע על המבקש במקום להסיר ממנו את העין הרע, ורבים עדיין נאחזים בהם מתוך אמונה ונאיביות שלאותם מתקשרים רוחניים או מתקשרים מומלצים, או מכשפים, או מסירי עין הרע יש באמת את הכוחות לרפא דבר שהוכח כעורבה פרחה.

בנושא החזרת אהבה, נושא כאוב במיוחד שמנוצל על ידי הרבה מתקשרים מומלצים או מתקשרים רוחניים בלהבטיח ללקוחות שיש בכוחם להחזיר אהבה, ולפגוע בבטן הרכה והרגישה של המתוקשר הכאוב ופגוע מניתוק ואבוד האהבה, תמימות המתוקשרים ומשאלת ליבם להחזרת אהבה מנוצלת על ידי מתקשרים רוחניים ומתקשרים מומלצים שיעשו הכול הכול בכדי לממש את משאלת המתוקשר והכול תמורת בצע כסף  ללא אמת.אין דבר שנקרא  להחזיר אהבה, לפי קבלה וחכמת הקבלה והנסתר נאמר "הכל נקבע וידוע מראש" אם מגורל שניים להיות יחדיו שום כוח לא יפריד בניהם אפילו שבדרך יהיו פרידות וניתוקים. אם הם מהגורל והנשמה אחד של השני

אין בכוחו של שום מתקשר או מתקשרת להפריד בניהם לבקשת פלוני

מחזיר או מחזירת אהבה בכוחם להחזיר את האהבה רק האנשים נועדו להיות יחד באמת לא בכישופים ולא בקמעות אלא רק בבקשות וזימון, בסבלנות וסובלנות,ובמציאת דרכים מקוריים ויצריתיים להחזיר בניהם בייעוץ רוחני, בהכוונה נכונה, בניטרול פחדים, מחסומים,ומכשולים העומדים בדרכם של בני הזוג.  אם נועדתם להיות יחד הדבר היחידי שבכוחו של המתקשר לעשות הוא בייעוץ והכוונה נכונים, כח התפילה הברכה והבקשה מה שנקרא "זימון", הוא סוג של תקשור בין בני הזוג  ולכן קולו או קולה של המבקש או המבקשת מגיע ישירות לאחד מבני הזוג כי בכוח הזימון דרך התפילה והבקשה מועברים  ישירות על ידי הישויות והמלאכים. ככל שנבקש ונזמן לו יהי.

 רצוי מאוד לבחור את המומחים והמתקשרים הרוחניים המתאימים שיחברו עבורכם את מילות הזימון לפי שורש אותיות השם, וכח אותיות השם, דרך  ספר הקבלה או לפי הקבלה, דרך ספר תהילים, ועוד. הבקשה והתפילה הם אישים ולא ניתנים להעברה, וצריכים להכתב לכל אדם ואדם במיוחד. לא בשימוש טקסטואלי קבוע החוזר על עצמו מאדם לאדם. זה הדרך היחידה והנכונה ייעוץ והדרכה רוחנית בקשות, תפילות, וזימון אשר יעזרו לכם לזמן ולקצר את זמן ההמתנה ולא  בכישופים קמעות או כל מיני פעולות שהקבלה אוסרת בתכלית האסור.

מכאן שבחירת המתקשר המומלץ או המתקשרת המומלצת או האתר המציע את המתקשרים מומלצים?  או מתקשרים רוחניים שיש בכוחם...צריכה להיות פשוטה מאד בעצם. בשיחה אישית ודיסקרטית המתקשר, בברור השיטות והדרכים בהם משתמש המתקשר הרוחני או המתקשרת הרוחנית,והאם על פי השיטה שבה הוא משתמש יש היתר בהלכה, או בקבלה, או לפי הקבלה,או שיש לאו מוחלט על כך בהלכה.

האם אותו מתקשר או מתקשרת רוחניים מתעסקים  ב"מגיה שחורה" או " במגיה לבנה וטהורה" ?, אם המתקשר משתמש במיסטיקה הלבנה הטהורה? ובשיטות טהורות של תקשור אמיתי, "מיסטיקה לבנה" או "מגיה שחורה", זו הדרך שלכם לבחור את המתקשר או המתקשרת הטובים לכם.

 מאמר זה נכתב על ידי מיסטיקול 8 בתקווה שדברים אלו יהיו לכם לכלי עזר  ונר מאיר בחיפוש אחר המתקשר הנכון והמתאים או המתקשרת הנכונה והמתאימה.

מיסטיקול 8 שמחים לעמוד לרשותכם על ידי המתקשרים, היועצים שלנו  בכל שאלה בכל נושא בכנות יושר מקצועיות ואמינות ולספק לכם דרך ייעוץ רוחני בכול תחומי החיים את כל התשובות לכל השאלות.
התקשרו עכשיובמיסטיקול תמצא את המתקשרים והמיסטיקנים הכי טובים בישראל

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7