מיסטיקנים בטלפון - שרותי מיסטיקה



יועצים מתקשרים מיסטיקנים בישראל,
שרותי מיסטיקה תקשור 24/7





 מי הם באמת מתקשרים רוחניים


אתרי האינטרנט מוצפים לאחרונה בכותרות ענק מתקשרים רוחניים, מתקשרים מומלצים, המתקשרים הכי טובים, והשאלה הנשאלת מה האמת מאחורי המילים או הכותרות, מתקשרים מומלצים, מתקשרים רוחניים או המתקשרים הכי טובים
כתבה זו נועדה כדי להאיר את עייני הקוראים עקב ריבוי המתקשרים המומלצים, עקב ריבוי המתקשרים או מיסטיקנים הצצים מיום ליום כמו פטריות אחרי הגשם. חלק גדול מאותם מתקשרים רוחניים ללא שום ניסיון וידע ממשי בתקשור, חלקם מצטרפים לאחר שעברו סדנה או קורס או הכשרה כלשהי, ללא הבנה ממשית או התמחות בתקשור, רבים מאותם מתקשרים מספרים לנו על גילויים כל שהם שהם עברו או חוויה אישית שנחוותה על ידם ושדרכה הם קיבלו את הרשות להיות מתקשר או מתקשרת. ללא כוחות רוחניים של ממש והבנה במיסטיקה. דבר הפוגע בענף המיסטיקה ובהרבה מתקשרים רוחניים אמתיים בעלי כוחות של ממש וידע מיסטי אמיתי.

כמתקשר שנים רבות אני מודע וער לפניות רבות של מטופלים רבים, אשר לא אחת פונים ונועצים איתי לאחר שנועצו עם כמה כמה מתקשרים ומיסטיקנים, כמה פעמים מצאתי את עצמי מגן על ענף התקשור והמיסטיקנים הבאמת טובים ולתקן את הרושם שנוצר אצל הפונים.

למי להאמין? למה להאמין? פשוט מאוד מתקשר או מתקשרת אמתיים הם שליחים של רצון טוב, אמינים וישרים, ששמם הולך לפניהם, מתקשרים או מיסטיקנים הבקיאים בעולם המיסטיקה וברזי הקבלה היהודית, מתקשרים שהם בעלי כוחות רוחניים, המשתמשים בכוחם לצורך נתינה וקבלה, שהתקשור עבורם הוא לא רק לעשיית הון על גבי הנאיבים, אלה התקשור הוא דרך חיים, כלי לייעוץ והכוונה רוחנית גבוהה, במטרה להביא לגרום למתוקשר לממש הפוטנציאל, הייעוד והגורל, לא בהטלת פחדים וקביעות מידיות, לא בהפחדות, לא בכישופים, לא בהשבעות ושימוש בכל מיני כלים על מנת לעשות הון.

ראשית דבר להתעניין בדרך ובשיטה או בתחומי המיסטיקה בהם משתמש ה מתקשר או ה מתקשרת או המיסטיקן.

מיסטיקה איננה מדע היא מילה כוללת לכל מה שקשור לנסתר, לרוחני ולחבוי. המיסטיקה על כל תחומיה ורבדיה קשורה בדרך כלל לתפיסה תרבותית ממנה ינק המיסטיקן את הידע שלו או לדת או לאמונה מסוימת או לשיטה מסוימת.


את המיסטיקה ניתן לחלק לתחומים עיקריים ולתחומים משניים. תחומי המיסטיקה העיקריים הם אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קבלה יהודית, נומרולוגיה קבלית, פריסה בקלפי טארוט או אושו זן, מדיטציה, פסיכותרפיה הוליסטית ועוד.

האסטרולוגיה עוסקת במפת הכוכבים והמזלות, הנומרולוגיה במפת השמות ותאריך הלידה "כח האותיות והמספרים.


קבלה עוסקת בגילוי הנסתר לפי חכמת הקבלה והסודות המצויים בה

מתקשרים רוחניים אמתיים הם נשמות רוחניות בעלי כוחות ועוצמות גבוהות מאוד, שיש בהם הכוח והיכולת להתחבר אלינו כבר מהרגעים הראשוניים התקשור.

הינו אתר הנותן שרותי תקשור טלפוני און ליין על ידי טובי המומחים המתקשרים והמיסטיקנים בישראל.


צוות מיסטיקול 8 שמח לעמוד לרשותכם ושמח על בחירתכם בנו, אנו כאן לרשותכם בשבילכם בכדי לספק לכם את התשובות לכל השאלות. ביושר מקצועיות ואמינות.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7