מתקשרים אונליין

יועצים מתקשרים מיסטיקנים בישראל,
מתקשרים בטלפון, שיחה אישית ודיסקרטית
מענה מידי: תשובות לשאלות ייעוץ פתיחה והכוונה.
,



לאחרונה שמתי לב שישנם כמה חכמולוגים הקוראים לעצמם מתקשרים או מתקשרת או מתקשר, שבאופן קבוע מנסים לתקוף את עמיתיהם המתקשרים, באמצעות כתבות פרסום באינטרנט דרך בלוגים או פורמים שונים או אתר האינטרנט האישי שלהם, הכתבות לרוב חוזרות על עצמם עם אותם מילות מפתח עיקריות מתקשר, מתקשרת, מתקשר רוחני, מתקשרת רוחנית, מתקשרים רוחניים, מתקשרים. עד כאן אין שום פסול והדבר לגיטימי בהחלט כל עוד אותו מתקשר או מתקשרת פועלים בדרך מקובלת לקדם את עצמם מבלי לפסול או לדבר סרה בעמיתיהם לתקשור. כל אחד מהם מנסה להוכיח לנו שהוא יודע באמת "מהו תיקשור" או תקשור ולמה המתקשרים האחרים הם שרלטנים או סתם מתחזים, בהלכה כתוב "הפוסל במומו פסול". מיהו מתקשר אמיתי לרוב יקבע על ידי הלקוחות של אותו מתקשר ושביעות הרצון ממנו.


מתקשר אמיתי הוא מתקשר רוחני העושה את מלאכתו מתוך שליחות ויושר ולא מתאוות פרסום ורצון להופיע במנועי החיפוש באינטרנט בעמוד הראשון, כולם מנסים לשכנע אותנו מי הם המתקשר או המתקשרת הלא צודקים והאמיתיים. ומיהו מתקשר אמיתי, מתקשרת אמיתית, מתקשרים מומלצים, מתקשרים רוחניים בכירים ועוד..

ישנם גופים או חברות המפעילים שרותי תקשור און ליין באמצעות הטלפון, המוכרים לנו סיפורים כגון למה דווקא כדאי לנו לפנות אליהם וכי אצלם תמצא את- המתקשרים הכי טובים, את המתקשרים המומלצים ביותר, מזכיר לי את יום חמישי יום הקניות שלי בשוק מחנה יהודה בירושלים, אתה צריך לעבור מבסטה לבסטה ולשמוע בצעקות קילו בשתי שקל הכול בשקל ועוד..האם? עולם התקשור אכן נראה כך? הנה עוד נקודת מבט ישראלית ויהודית, מכירים את התופעה כאשר משהו פותח עסק מצליח ברחוב ראשי עובד לפרנסתו בכבוד וביושר ואחרי שנה הוא מוקף בעסקים דומים סביבו, כולם אומרים אם הוא מצליח גם אני יכול להצליח וזה מה שנקרא "הדשא של השכן ירוק יותר" לצערי ככה נראה היום כל עולם המיסטיקה והתקשור. מתקשרים צצים מדי יום ביומו כמו פטריות אחרי הגשם. כולם נלחמים בכולם וכולם מדברים על כולם. כולם מעתיקים מכולם, כולם "מתקשרים עם תהילים", "מתקשרים עם חוצנים", מתקשרים עם ישויות אור, "מתקשרים עם מלאכים" והרשימה ארוכה. מעניין כמה שליחים, ישויות אור, חוצנים, מלאכים ומתקשרים עם תהילים יש במדינה הקטנה שלנו.

עד לפני כמה חודשים הייתה חברה אחת בארץ שסיפקה שרותי תקשור און ליין בטלפון היו לה ויש לה עד היום מתקשרים איכותיים ברמה גבוהה מאוד "מתקשרים רוחניים אמיתיים" בעלי ניסיון וידע מכול תחומי המיסטיקה, תקשור, קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, טארוט, פתרון חלומות, ייעוץ רוחני, ייעוץ זוגי, מתקשרים עם ניסיון וכוחות רוחניים של ממש, אצלם לעולם לא מצאת כותרות ענק ומסע פרסום אגרסיבי המתאים לשוק מחנה יהודה חסר תוכן משמעותי ואמיתי, "המתקשרים הכי טובים", "מתקשרים מומלצים" והכול על מנת לחסל לפגוע ולהרוס את החברה שהובילה בענף זה של מתן שרותי תקשור און ליין. ואני שואל את עצמי אם לענף רוחני וטהור אשר אמור לספק אמת, תשובות לשאלות, תוכן ומשמעות מיסטית אשר יענו לצורכי המתוקשר או מבקש השירות יש קיום?, ומה עוד יעשו אותם "מיסטיקנים הכי טובים" על מנת להרוס את יריביהם ואת ענף המיסטיקה על כל תחומיו.באיזה מחיר והכול על חשבון הלקוח הפרייאר והנאיבי.


לרבים מה-"מתקשרים" וה-"מתקשרות" ה-"תיקשור" זו דרך קלה ונוחה להצדיק את אי יכולתם להשתלב בשוק העבודה לאחר שנפלטו משוק העבודה. רבים מאותם "מתקשרים רוחניים" או מתקשרים מומלצים נהיו לפתע פסיכולוגים רוחניים דרך הבעיות של עצמם, רובם חושבים שדרך הכישלון בחיי הנישואים, בזוגיות, במערכות יחסים, בעבודה, ובאי מימוש עצמי הם יכולים לקחת את הבעיות והניסיון האישי שלהם באכזבות ונפילות ולהשתמש איתו על האחרים, כמה אירוני הדבר שבמקום שאותם מתקשרים יטפלו בעצמם ובבעיות האישיות שלהם בכדי לממש את עצמם, הם מנסים לממש את עצמם בצורה קלה שקרית ושרלטנית ללא ידע וניסיון עם קבלה אמתית של כוחות רוחניים ותקשורתיים ממשים. בעבודתי כמתקשר ונותן שרותי תקשור און ליין בחברה רצינית וותיקה, בא לי לפעמים להקיא מאותם חברות הפועלות בצורה אגרסיבית ולא מכובדת או מהדרך שלהם לטפס ולצמוח על גבם של אחרים. מה שנקרא גניבת דעת, כי אין להם שום דבר אמיתי אחד משלהם. כתבות שבינם לבין הכותב אין ולא יהיה מושג על תוכן המאמר והכול רק בכדי להשחיל כמה מילות מפתח למנועי החיפוש במטרה לקדם את האתר שלהם, אם כבודדים או כחברות העוסקות במתן שרותי מיסטיקה און ליין


יש כאלו מתקשרים או מתקשר או מתקשרת או חברות לקידום אתרים הקוראים עכשיו את הכתבה הזו וחושבים בליבם כמה מילות מפתח השחלתי בכתבה ומיד לוקחים את הכתבה משנים ניסוח ומילות מפתח, מה לעשות כשהעיפרון נישבר לו השפיץ ואין לו מה לייצר מלבד להעתיק כמו בכיתה ח J ובינם לבין המיסטיקה המרחק הוא שמים וארץ ושאותם מתקשרים כל מטרתם לנצל את הפונים התמימים דרך מילים חסרות תוכן ומשמעות בתחום המיסטיקה או בתקשור למעט בודדים.

איך קורא שאנו כחברה קטנה וייחודית המתבססת על תפיסה ערכית מוסרית שרובה נשענת מההלכה מייצרים כל כך ידענים רוחניים בעלי יכולות גבוהות מאוד לתת שרותי תקשור ללא שום הבנה ומושג בהלכה, לדוגמה לאחרונה רבות מהנשים המתקשרות או מתקשרת נהיו אנשי קבלה וסוד, כאשר אין להם דבר וחצי דבר בהבנת "כח האותיות וסודותיהם" בקבלה. במשמעות 10 הספירות ב- קבלה אפילו לקרוא ארמית הם לא יודעים שהיא השפה בה כתובה הקבלה.מקובל או איש קבלה הם אנשים בעלי הבנה רוחנית עמוקה, בעלי תפיסה רוחנית, שברובה נרכשת ונלמדת משך שנים של חקר, מעטי מעט לאורך כל שנות קיום היהדות יש להם את הכוחות להבין את סוד האותיות, מעטי מעט יכולים באמת לדעת ולגלות את מה צופן העתיד דרך הקבלה.

הקבלה אומנם היא אוניברסאלית ומשמעותה אחת לקבל על מנת לתקן, לתקן את חטא האדם הקדמון והראשון. הקבלה עוסקת בהוכחת הבריאה ונצחיות האל, בכוח האל ורצונו מאתנו, הספירות הן חלק מתכונותיו של האל שאותם האציל לנו ביום יצירת האדם, תכונות אלו הן כוחות ואנרגיות רוחניות גבוהות שניתנו לנו כבני האדם ממידת החסד של האל. ואצלנו "10 הספירות בקבלה"נהיו שימוש יום יומי דחוק ושחוק שגורים בפי כל ללא הבנה, מושג וידע, אני מכיר מתקשרות או מתקשרים המתקראים בתארים אשת הקבלה, איש הקבלה, שאין להם מושג בסדר 10 הספירות ומשמעות הספירות, קראתי מאמרים רבים העוסקים בנומרולוגיה קבלית ולמעט בודדים מאוד לא כולם ידעו את 10 הספירות בקבלה לפי הסדר ומשמעות הספירות בקבלה. רוב המאמרים שקראתי נראה כאילו נלקחו ונגזרו ממאמרים אחרים ונעשה בהם שימוש כאילו אותו נומרולוג קבלי או נומרולוגית קבלית כתב או כתבה אותם מתוך הבנה ממשית וידע אמיתי. בשיחות שאני מקיים לפעמים עם עמיתים לתקשור או לתיקשור אני מגלה עד כמה הבורות והשקר בתארים שהם מדביקים לעצמם רחוק מלשקף את הידע שלהם בו הם מתהדרים.

ישנו מתקשר פלוני שבאופן קבוע תוקף את כל עמיתיו ומנסה להוכיח עד כמה הוא אמיתי ואחרים הם שרלטנים, בשיחה עם אותו "מתקשר" התברר שבינו לבין תקשור המרחק שמים וארץ והתקשור שלו מתבטא באינטואיציה זולה שבינה לבין המציאות הפער רחוק מלשקף את המציאות של המטופל או הפונה. והמעניין שהוא הוא בא לשכנע אותנו למה הוא מתקשר צודק ואמיתי ואילו כל האחרים לא.

מטרת הכתבה והמאמר היא לא חלילה במטרה לתקוף את ציבור המתקשרים והמיסטיקנים ולעשות הכללות אלה בהעברת מסרים רוחניים טהורים ואמיתיים תקשור ומיסטיקה זה לא שוק ואל תהפכו את כל הנושא הרוחני לדרך לעשיית הון מהיר על חשבונם של הפונים המבולבלים.


כשאתם כותבים תקשור טהור ואמיתי תהיו קודם כל שלמים וטהורים עם עצמכם שליחי רצון נקי מכל קלישאות וסיסמאות. ואל תהיו עבד נרצע להון. אל תנצלו תמימות המתוקשרים בשכנוע זול והמוני למה אתם המתקשרים הכי טובים והמתקשרים הכי מומלצים, ולמה כדאי לפנות אליכם ולא לאחרים תנו למתוקשר להחליט ולא לחברות מקדמי האתרים. תהיו הוגנים ואל תספרו לנו מיהו מתקשר אמיתי וטהור את זה אנחנו יודעים לבד כל אחד בתוכו.


ריבוי הבעיות האישיות של הכלל הן בתחום הזוגי והן במישור החברתי, הכללי, הבריאותי מצריך אנשי אמת ולא אנשי שקר. מתקשר טוב או מתקשרת טובה במציאת פתרונות מתאימים עבור המתוקשר או המתוקשרת דרך הייעוץ וההכוונה הנכונים והמתאימים לכל פרט ופרט באופן אישי וייחודי

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7