תקשור

 מתקשרים מיסטיקנים הטובים בישראל,
 התקשרו עכשיו לשיחה אישית ודיסקרטית
072-2280549
מיסטיקנים מומלצים און ליין 24 ביממה .


מהו תקשור רוחני

תקשור רוחני נועד לנתק, לשחרר ולהקל עלינו מכל אותם בעיות, מחסומים ותסכולים שמהווים  סימפטומים ומכשולים בדרך להתפתחות והגשמה עצמית.

תקשור רוחני, איננו  רק תקשור עם ישויות רוחניות, תקשור רוחני הוא לא רק תקשור עם מלאכים.  תקשור רוחני הוא כלי ושיטה שבאמצעותו  ניתן לשחרור  אנרגיות שליליות, איזון אנרגטי, לקבל חיזוקים ותובנות חדשות, ליצור איזון של גוף נפש ורוח.  

תקשור רוחני מטרתו להסיר מכשולים וחסימות בכדי להגביר את המודעות העצמית בדרך להגשמה עצמית. תקשור רוחני יכול להביא אותנו למקום גבוה יותר, רוחני יותר. תקשור רוחני הינו סוג של תרפיה המסירה שמקילה עלינו ועל מסע ומשא החיים, המציאות היום יומית מאוד מאתגרת ויוצרת קשיים רבים חלקם של אותם קשיים נעוצים ברצון לחיות בכבוד ובנוחיות מבחינה כלכלית, חלקם באים ממערכות יחסים ביננו לבין הסביבה הקרובה והאישית העוטפת אותנו, וחלק קטן אך משמעותי מחיים אחרים ומגלגולים קודמים.

תקשור רוחני הינו  קשר ישיר בנינו לבין עצמנו, בנינו לבין התודעה הפנימית העמוקה שלנו תת מודע. כולנו מעבר להיותנו בני אנוש אנו מהויות רוחניות,  נשמת כל חי מה שאומר שבלי הנשמה לא נוכל להתקיים כי הנשמה היא מקור החיים שלנו. הנשמה לא מתה היא ממשיכה להתקיים גם אחרי מותנו. תקשור רוחני נועד לחבר אותנו עם הנשמה עם הלא ידוע והנסתר.

תקשור רוחני  שבנינו לבין עצמנו ניתן ללמוד, תקשור עם ישויות אור רוחניות או עולמות רוחניים גבוהים ונעלים אחרים לא ניתן ללמד, תקשור רוחני נועד לעזור לנו  להתחבר לפנימיות שלנו לאני הפנימי, לתת מודע, לנשמה, לאלוקי שבתוכנו במטרה להגביר את המודעות העצמית על ידי  פעולת סינון השלילי והרע. יש לנו נטייה לחשוב שאופי וטבע הם דברים קבועים ולא ניתנים לשינוי. אופי איננו גזירת גורל שלא ניתן לשינוי היות ואת הדברים השליליים אנחנו יכולים לדכא ולנתב אותם לדברים מועילים וחיובים באמצעות תקשור רוחני על ידי שחרור כל הרגשות השליליים, תיקון המידות, טיהור ואיזון, העמקת והעצמת הטוב להגשמה והתפתחות אישית ועצמית.

תקשור רוחני מחבר אותנו לאנרגיות חדשות, לרדיו האישי הפנימי שלנו שבאמצעותו נקבל תדרים חדשים. ונשחרר כל האנרגיות הישנות והטורדניות, המזיקות וההרסניות,  תקשור רוחני הוא תקשור בין במודע לתת מודע, בין ההכרה לתת ההכרה.

המודעות העצמית בנויה מרגשות, יצרים ומחשבות =מים =אויר, המים והאוויר הם סם החיים, בלעדי המים והאוויר  שאנחנו נושמים לא נוכל להתקיים. האוויר שאנו נושמים הוא המקור לכוחות החיים ויצר הקיום שלנו.
איזון אנרגטי, טיהור אנרגטי, מטרתו לשחרר קארמה רעה במטרה לתקן דברים שאנו סוחבים מגלגולים קודמים, רק כאשר אנו משחררים קארמה אנו משחררים אנרגיות ישנות ושליליות שהם תיקון הנשמה וטיהור בדרך ליעוד הבא ועד להגעתה לדרגה הרוחנית הגבוהה ביותר כי רק אחרי הגעתה לדרגה הרוחנית הגבוהה ביותר היא מסיימת את יעודה בכול העולמות ומתחדשת.

איך מבצעים תקשור רוחני ואיך מתקשרים עם התת מודע. התת מודע הוא מחסן ידע ואוצרות ענקי ואין סופי הוא מכיל בתוכו הכול. את כל הגלוי והנסתר, את סוד וכח הבריאה, הוא מניע אותנו פיסית, נפשית ורוחנית. ובכדי לתקשר עם תת המודע או תת ההכרה עלינו להתחבר אליו בתקשור דרך   הרדיו הפנימי אשר יספק לנו את התדר שנקרא האני הפנימי, עלינו לרכז את כל תשומת הלב שלנו למקום אחד, לדבר אחד להוויה, ישנם כמה דרכים לבצע פעולה כזו של תקשור רוחני- מדיטציה- יוגה- ביטול עצמי- הקשבה- התבוננות- נטרול הגוף הפיסי והגשמי מהגוף הרוחני,  ישנם עשרות דרכים לבצע את פעולת התקשור הרוחני והדברים הראשונים הנדרשים הם  ניתוק, ריכוז, הקשבה שקט והתבודדות, תוך התעלמות מוחלטת מכל הסובב והמקיף אותנו הפעולה הנדרשת היא עצימת עיניים, שחרור כל השרירים בגוף, נשימה איטית סדורה וקצובה. אלו הפעולות הנדרשות לתקשור רוחני או תקשור עם התת מודע. תקשור רוחני= חיבור בין המודע לתת מודע.

מרגע שנוצר חיבור בין המודע לתת מודע מתחיל תהליך של תקשור זרימת מידע, הוראות ביצוע, איזון וטיהור אנרגטי.

הדבר החשוב ביותר הוא לשאול את עצמנו שאלה לפני תחילת ביצוע התקשור, השאלה צריכה להיות ממוקדת ברורה והיא מה אני צריך לתקן ולמה, מה הם הדרכים לתיקון ואיך לבצע אותם. מטרת השאלה היא לקבל תשובה בסיום התקשור הרוחני מהתת מודע למודע.

תקשור רוחני דורש המון תעצומות נפש וכח מחשבה מרוכזת, ממוקדת ומנוטרלת מכל דבר היכול לגרום להפרעה בתהליך התקשור, תקשור רוחני הינו מראה לנפש הפנימית, תחשבו לרגע שיש לכם נקודה  או כתם בצוואר שלא נראה לעין ובכדי לראות את אותה נקודה ולהתרכז בה אנחנו חייבים מראה. המראה הפנימית היא מהות התקשור הרוחני היכולה לשקף בצורה ברורה ומוחלטת את כל הדברים שמנטרלים אותנו בדרך להגשמת היעוד האמתי שלנו בחיים. 

תקשור רוחני יביא אותנו לדעת לקבל את עצמנו כפי שאנו באהבה ואושר. תקשור רוחני ילמד אותנו בכל פעם מחדש לדעת להתחבר ולהתבונן בעצמנו כאשר אנו נתקלים בבעיה כל שהיא או  כאשר אנו מחפשים תשובות לשאלות. תקשור רוחני יביא אותנו כל פעם מחדש לתובנות חדשות, להתחדשות לטיהור הרע והשלילי, להעצמת והעמקת הטוב, תקשור רוחני ילמד אותנו לשחרר כאב, עצב, רגש, פחד, תקשור רוחני ילמד אותנו להתמודד עם תשוקות יצריות ודחפים לא נשלטים ועוד.

תקשור רוחני הוא מעין אנרגיה היכולה לקחת אותנו בזמן תקשור או בזמן ההוויה למקומות גבוהים ועולמות רוחניים נסתרים.

בכחו של תקשור רוחני גם לחבר אותנו לעולמות רוחניים גבוהים להבנת מהות החיים והקיום, יעוד האדם ותפקידו,  תקשור רוחני מספק לנו את השליטה על כל מה שאנו עושים וחושבים במציאות היום יומית שלנו.  תקשור רוחני מביא אותנו בכל פעם מחדש לאור רוחני  וגדול ממנו אנחנו מקבלים הארות על טוב ורע, נכון ולא נכון,  תקשור רוחני יגביר את המודעות העצמית ותחושת הביטחון האישי. תקשור רוחני יגביר את רף  תדר אהבה, אושר, קבלה ונתינה.

תקשור עם האני הפנימי הוא זרימה אנרגטית של כוחות רוחניים מאוזנים המביאים חידוש וחיות לנפש ולנשמה. תקשור עם האני הפנימי הוא בעצם תקשור עם המחשבה אשר בכחה ליצר מציאות חדשה, "מחשבה יוצרת מציאות". תקשור עם האני הפנימי "לשתות  מים חיים  טהורים וזכים, ראשוניים הזורמים ממקור נביעת המעיין. התחברות למקור האור וקבלת זרימה של הארות חדשות ורעננות.

תקשור עם האני הפנימי הוא כמו צלילה לתוך אוקיאנוס  אין סופי צלול ועמוק.  חוויה עצומה של צלילה במעמקי הים הרוחני, במעמקי עולם הנסתר והדממה, בשקט נפשי, אני והעולם לבד הוויה פרטית בין עולמות רוחניים וגבוהים הקיימים בתוכנו עם מרחב ראיה בלתי מוגבל אך ממוקד.

תקשור רוחני עם האני הפנימי הוא חיבור לרגש האהבה העליון לרגש הטהור לרגש הנקי הלא משוחד ומנוטרל מכל אינטרס והשפעה פיסית או גשמית. תקשור רוחני עם האני הפנימי הוא תקשור עם כח הקבלה, כח הנתינה  כח החסד, כח הבינה, כח החכמה, כח הגבורה, כח הנצח, כח ההוד, כח התפארת, כח היסוד, כח הכתר וכח המלכות.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7