איזון אנרגטי

מתקשרים מיסטיקנים מומלצים בישראל
  שיחה אישית ודיסקרטית
שרותי מיסטיקה תקשור 24/7 

"ימים יוצרו"
"ימים יוצרו ולו אחד בהם " כותב דוד המלך בספק תהלים (קל"ט) ומסביר רש"י ימים העתידים להיברא ולבוא, שזה הוא יום כפור לסליחה וכפרת עוונות.

מבחינת מיסטיקה יש חשיבות רבה  בימים שבין  ראש השנה לכפור, טיהור הנפש ,טיהור אנרגטי , ניקיון פנימי בינינו לבין עצמנו ,
הימים שלפני הפסח הם ימי ביעור נפשי ופיסי  סינון כל התחלואים והרעות שדבקו בנו כל השנה. ניקוי הנשמה מאותם שדים (יצר הרע) המפריעים לה בדרכה ליעודה ולהשלמת תפקידה.  בכדי שתוכל לשוב מטוהרת ומלאה בטוב למקומה העליון.

בכל יום ויום ניתנת לנו בני התמותה ההזדמנות להגיע לעולם האמת, לצאת מתוך האפילה שבה היינו שרויים משך כל השנה ולכפר על כל הרעות שעשינו וחטאנו. לשחרר ולטהר את עצמנו מכל מה שדבק בנו במטרה להיטהר ולהזדכך נפשית ורוחנית בכדי שנוכל לבוא ולהמשיך את מסע החיים נקיים אנרגטית מכול רבב כדי להתחדש בכוחות חיוביים  נטולי רבב לשנה הבאה שתבוא עלינו. כי כל יום שאנו חיים ללא משמעות רוחנית, ללא עשייה למען הטוב והאמת, ותוך רדיפה אחר התשוקות והמאוויים השקריים והבלי העולם הזה ,הוא יום ללא חיים ,הוא יום ללא משמעות ואמת כי הכול הבל הבלים.

התיקון ההיטהרות והכפרות השיא הוא יום הכפור כמובן  שנוכל לבוא טהורים לפני בורא עולם  בתפילת הבקשות הסליחות והכפרות. הרעיון הוא הכנה נפשית קדם יום כיפור בכדי שביום הזה נהיה מוכנים לבוא בפניו (ביום הזה בורא עולם יורד מלמעלה ללמטה) כדי לקבל את סליחתו ומחילתו.

תהליך היחלשות ( התרוקנות) הגוף, בכדי לצבור כוחות חדשים שיביאו אתם עלייה אנרגטית  טהורה וחיובית מהבחינה הרוחנית . כי בהתרוקנות וההחלשות אנו צוברים אמונה וכוחות להעלות את עצמנו מעלה.

"ימים יוצרו" הם ימי יצירה ימים שאנו מוסרים את רצונותינו ומותרים על כל התשוקות והמאווים הגשמיים,  בכדי לקבל את ה"אור" והשפע האלוקי המצוי בשורש נשמתנו. ובכך נזכה לקבל חיים חדשים ורעננים מלאי אמת ,אהבה ,אושר ושלמות בדרך להגשמה עצמית.


מאת שלמה טל

שלמה טל מיסטיקן ומתקשר , מומחה לפתרון חלומות בתקשור ותודעה  רוחנית . מדריך ויוצר רוחני למודעות עצמית דרך חלון האור. לתקשור פתיחה ייעוץ והכוונה בכול תחומי החיים  

מתקשרים ומיסטיקנים בישראל 24/7

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7