טארוט

מיסטקול 8 מיטב המומחים המתקשרים והמיסטיקנים בישראל, 
התקשרו עכשיו לשיחה אישית ודיסקרטית

קלפי הטארוט

החל מהמאה ה-19 מספר אגודות מיסטיות ייצרו קלפים שנקראו בהמשך הזמן קלפי טארוט, קלפי אושו זן.

קלפי הטארוט כנראה מוצאם בצפון אפריקה במאה ה-15 ומשם הם נדדו לארצות שונות והודפסו בכול מיני גרסאות שונות.

קלפי האושו זן נוצרו בהשארת המורה הרוחני אושו בהודו.

קלפי הטארוט משמשים את המיסטיקנים העוסקים בניבוי ייעוץ ומתן תחזית אישית ככלי תקשור וחיזוי על פי שאלה. מכאן גם בא המושג "שואלים את הטארוט"

בקלפי הטארוט יש 72 קלפים המתחלקים לשתי קבוצות, הקבוצה הראשונה "סדרה ראשית" בה יש 28 קלפים עם מספר, ציורים, סמלים ,חיות  ושם ספציפי לכל קלף. קבוצה זו לרוב מסמלת משמעות דתית ורוחנית מיתולוגית כאשר מאחורי כל קלף יש מסתתר מסר ותוכן משמעותי לגבי האדם השואל את הטארוט בפריסה בקלפים.

הסדרה  השנייה נקראת משניות,  44 קלפים,  המוחלקים ל4 קבוצות, בכול קבוצה  11 קלפים, הקלפים בעלי מבנה וציורים פשוטים בכל אחת מהסדרות ישנם 14 קלפים עם תמונות נער, אביר, מלך ומלכה. לכל דמות ישנה משמעות מסוימת אצל קוראי הקלפים.

החל משנות השישים כל נושא הפתיחה  בקלפים באמצעות "שאלה בקלפים" התפתח והשתכלל והקלפים קיבלו  גוון ציורי  אחר עם אופי המתאים לזמן למקום ולתרבות.
ניתן כיום עשרות סוגי קלפים שעוצבו בסדרות וסמלים שונים מתרבויות שונות. או מה שנקרא חבילות מיסטיות וחבילות אתניות. ישנם גם חבילות קלפים נשיות, שנוצרו על ידי התנועות פימניסטיות שמשקפות נקודות מבט נשיות ומכילות דמויות של נשים וסמלים של אלוהים ממין נקבה, כמו אימא אדמה או האלה הגדולה". את הקלפים עיצבו בצורת קלפים עגולים כדי ליצור להם מראה רך ונשי.

מה אומר הקלף שלכם מיסטיקנים מומחים של פתיחה ופריסה בקלפי טארוט און ליין יתנו מענה מידי בכול שאלה ,"אתם שואלים קלפי הטארוט עונים" ,באושו זן או טארוט הכול לפי הבחירה שלכם.
.   
במיסטיקול  תמצא את המתקשרים והמיסטיקנים הטובים בישראל המתקשרים שלנו, ישמחו לעמוד לרשותכם בכול שאלה  יערכו עבורכם פריסה בקלפים. אתם שואלים הם עונים מיטב המומחים והמתקשרים בישראל.

הדרך לגילוי הנסתר וחיזוי העתיד עוברת דרך מיסטיקול "המיסטקנים הטובים בישראל" המתקשר או המתקשרת של מיסטיקול ישמחו לעזור לכם בחיזוי העתיד . באמצעות קלפי הטארוט, קלפי אושו זו, בכול שאלה המטרידה אותכם לחצו בקשור של מיסטיקול כנסו לאתר התרשמו ובחרו את המתקשר או המתקשרת הרצויים לכם כי מיסטיקול- מיטב המתקשרים והמיסטיקנים.





פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7