נומרולוגים בטלפון


נומרולוגים און ליין


כאשר מוצאים שם, או מבררים התאמה של שמות, או רוצים לנתח את מזלו של האדם, תכונות אופיו ומהלך חייו לפי אותיות השם ותאריך הלידה ניגשים לנומרולוג שדרך נומרולוגיה או נומרולוגיה קבלית יחשב לכם תחשיב או מפה נומרולוגית.


נומרולוגיה נומרו=מספר, לוגיה=הגיון, כלומר לכל מספר יש מובן והגיון משלו. בהתאם לנומרולוגיה ולקבלה לכל אות קיימים צליל, כוח, משמעות, ועוצמה מיוחדים, יש לה משמעות פרטית משלה אבל היא לא מסוגלת להתקיים במציאות ללא התחברות עם אותיות נוספות ולעולם הינה עומדת בפני עצמה, כי אם מפרקים אות לאותיות מהן היא מורכבת, מתגלה המילוי.  א=אלף ב=בית וכו'.


ישנן כמה סוגים של נומרולוגיה: נומרולוגיה מערבית, נומרולוגיה קבלית, נומרולוגיה סינית ועוד.


נומרולוגיה היא לא מדע; הנומרולוגיה היא הבנה פילוסופית, דרך, שיטה וכלי עזר לבירור ולניתוח. הנומרולוגיה יכולה לסייע בקבלת החלטות במגוון רחב של נושאים בכל תחומי החיים.


נומרולוג או נומרולוגית יעזרו לכם בחירת שם לאדם או לעסק, זוגיות, התאמה מקצועית, קריירה,בריאות, תעסוקה, לימודים, עסקים, בחירת מגורים לפי מספר הבית והדירה, גילוי והתאמה של זמנים ותאריכים לביצוע שינויים בחיים. מציאתם של בעיות,  חסימות ופחדים, אנרגיות שליליות,  החזרת אהבה ושיטות של התמודדות איתן.


בעזרת נומרולוגיה ננסה לברר את אורח חייכם לפי המספרים; שם הפרטי, שם משפחה, תאריך לידה. נהיה מסוגלים לבחור שם לילוד או לברר התאמה של שם קיים, למצוא התאמה טובה שם לעסק או לתת שם נוסף על מנת לבצע שינוי בגורלו של אדם. נברר יחד את המטרות, האתגרים והיעדים, נחדד את המודעות, נבחר מספר בית מתאים לכם בהתאמה אישית, וע"י התאמה זוגית נומרולוגית.


כל אלה ועוד יבנו מפה נומרולוגית אינדיבידואלית תוך ייעוף והכוונה של הנומרולוגים.

נומרולוג או נומרולוגית הינם גם מתקשרים רוחניים ושייכים לעולם המיסטיקה ולכן ניתן מתקשר שהוא גם מיסטיקן וגם מתקשר, וגם מתקשרת שהיא גם מיסטיקנית וגם נומרולוגית.


בחרו נומרולוג  נומרולוגית מתוך הרשימה של נבחרת מיסטיקנים מומלצת
משוחחים עכשיו בטלפון שיחה אישית אחד על אחד באופן דיסקרטי.  

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7