לב שבור.

עצבות מהי? - לב נשבר



לב נשבר ועצבות לא קשורים אחד בשני, לב נשבר זה בלב, עצבות בא מהטחול, הטחול זה מהסיטרא אחרא (יצר הרע) .


לפי הקבלה בורא עולם לא בדיוק אוהב את יצר הרע ואילו את לב נשבר הוא מחבב.


עצבות באה מרוגז וכעס, תרעומת, ותלונה לבורא עולם על שאינו מקיים ועושה את רצונו, אבל כשאדם נמצא בשברון לב הוא כמו ילד שחטא לאביו, או כמו תינוק שקיבל מכה ובכה על שלא שמים לב אליו.
הקבלה רואה בהבדלים הדקים הללו של מידות הנפש שלרגע נדמה שחד הם, מצד אחד סכנה ומתכון לטעויות, ומצד שני עובדת נפש עדינה.


הקבלה מבררת עקרו חשוב זה שנקרא "כוחות נפש" ואומרת כל כח שהוא יכול להיות חיובי ויכול להיות שלילי,
הכול תלוי בביקורת התייחסות והשימוש  במידת הכוח,


עצבות- לב נשבר לפי הקבלה הם מושגים דומים אולם שונים בתרגום התחושות, מפני שהם הפכים זה לזה.
ברמת העיקרון הקבלה רואה את שניהם כשרש של מרירות -וצער נפש, אולם העצבות היא צער שצלף המוות מרחף עליה והייאוש  שולט בו. לב נשבר לעומת זו הוא צער מוליד חיים. כח שמניע ומעורר.


הקבלה אומרת כשאדם שרוי בעצבות, הפרוש הוא תחושת בדידות, ניכור, נפגעות מפגעי הזמן אדם שלא מכיר מכיר בצרה שלו ומשליך את בעיותיו על כולם, והקבלה מגדירה אותו כאדם חדל אישים שאפסה תקוותו.
ואילו לב נשבר זה בעצם עצב שמלווה בגעגועים מרירות שלא נגועה באשמות ותחושות אפסות, אלא נהפכו זה כח לפעול ולשנות.


הקבלה מבהירה ששני כוחות אלו נובעים בעיקר מהמרירות, מתי הצער נחשב לעצבות, ומתי הוא נהפך ללב נשבר  הכול תלוי באדם עצמו ובתפיסת עולמו ורגע המשבר.


לפי הקבלה אדם החפץ שכל משאלותיו יתגשמו ויתמלאו ניתן לחשוב שהקדוש ברוך הוא ימלא אותם, מעין חובה של בורא עלולים לאדם הנמצא בעצבות, כי יש בעניין זה מעין ייסורי גאווה עצבות מלאה טענות ומענות.
ואילו אדם הזוכה להכיר בקטנותו כשבאים עליו ייסורים לפי הקבלה מחפש את האשמה רק בעצמו ומנסה לתקן את דרכו, ובכך הוא מבקש רחמים ומודה בטעותו. זה מדין החסד ולא בדין הייסורים והיצר הרע.


אמר דוד המלך "טובתי -בל עליך למרות היותו מלך ובעל מעלה עדיין הוא רואה בלב הנשבר כמשהו שניתן לתקן ולא משליך את כעסו על בורא עולם.


הכוונה שהרצון והצרכים שלי צריכים להתעורר ולבוא ממני ולא ממך, ושבורא עולם לא חייב לו דבר.


אנשי קבלה של מיסטיקול 8 הם מטובי המתקשרים הידועים בתחום, לאנשי הקבלה יש את הידע הן מתוך הבנת המיסטיקה והרוחניות וההלכה והן מלימוד וחקירה בקבלה, .


הקבלה היא תורה  מלאה חוכמות סודות ורמזים ושפה שלא תמיד מובנת אך כדי להבין אותה עלינו ולפענח מקצת מרזי הקבלה עלינו להשתמש במשלים פתגמים ולרדת למשמעות התכונות ב10 הספירות שהאציל בורא עולם לאדם בזמן בריאתו.


מיסטיקול 8 הינו המתמחה במתן שרותי תקשור, בכול תחומי המיסטיקה והתקשור, למיסטיקול 8 , טובי המתקשרים והמיסטיקנים בישראל, החל ממומחי הקבלה, הנומרולוגיה הקבלית, אסטרולוגיה קבלית, 

אסטרולוגיה מערבית, נומרולוגיה מערבית וסינית, מומחים לפריסה בקלפים וטארוט, מומחים לפתרון חלומות ופירושם, מומחים לפסיכותרפיה הוליסטית, מומחים לברכות, מומחים להסרת עין הרע, מומחים ייעוץ רוחני, מומחים להתאמה זוגית בתקשור, מומחים לבדיקת עין הרע בדיקה והסרה. מומחי מיסטיקול 8 מענה לכל שאלה המטרידה אותכם במציאות היום יומית שלכם.

לשיחה אישית עם מומחי מיסטיקול 8 התקשרו עכשיו 072-2280549

בתודה צוות מיסטיקול 8: מרכז האור והמיסטיקה נישראל


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7