ברכה, קמעות, והגנות ממומחי קבלה


מומחי קבלה - ברכות והגנות


אתר ממיסטיקנים און ליין, פועל 24/7 במענה טלפוני מידי בכל עניין ודבר הקשור לעין הרע, כישופים, כישוף החזרת אהבה, בצורה טהורה ונקייה ללא מאגיה שחורה. 

האתר של מיסטיקנים און ליין: מציע מגוון רחב של שרותי מיסטיקה תקשור, מומחי קבלה, מיסטיקנים בכירים, מתקשרים, מקובלים, אנשי קבלה, רבנים ומתקשרים: שרות חדשני ומהפכני בתחום מיסטיקה, מתן שרותי ברכות און ליין , קמעות וסגולות, הגנות כנגד עין הרע וכישופים. על ידי מקובלים, אנשי קבלה, ומיסטיקנים. .

ברכות אישיות לכל מטרה לפי שרש אותיות השם לפי הקבלה ובנומרולוגיה קבלית, תקשור, תודעה רוחנית. קלפי קבלה, קלפי טארוט ועוד.

מתקשרים ומיסטיקנים הכי טובים בישראל יחברו עבורכם בקשות, קמעות, וסגולות נגד עין הרע, למציאת זיווג הוגן משרש הנשמה, לפתיחת מזל, לפרנסה טובה וקבלת השפע בכל נושא או בעיה אישית. ולפי הצרכים שלכם.

מהי ברכה מה מקורה ולמה אנו זקוקים לברכות?

 את הברכה הראשונה בתורה אנו מוצאים בספר בראשית ויברך אלוהים את אברהם. ברכת יצחק ליעקב, ברכת יעקב לבניו. 
ברכה היא מקור מים חיים ומעין נובע לכל אדם ואדם, לאדם המאמין וגם לאדם הלא מאמין, בכוחה של הברכה יש חיבור ישיר לנשמה האלוקית שבתוכנו, בקשה ממנה לשפר את חיינו ולהביא מזור לגוף ולנפש, להביא את בקשתנו למקור עליון ולהיות מליץ יושר עבורנו שם.

הברכה נוטעת בתוכנו תקווה, אמונה, כוח ורצון להתמודד עם כל בעיה.
ברכה היא סגולה לשמירה מפני כל מיני מזיקים, ברכה  היא סגולה להצלחה,
ברכה היא קבלת השפע והאור האלוקי, בכל אשר נעשה, בלימודים, בזוגיות, בפריון, הריון, פרנסה טובה, עסקים, בריאות, ועוד.

אנו נוהגים לברך על האוכל, על פרי השדה, על הגשם, על הטל, על פרי העץ, על היין, על הלחם, מתוך אמונה שהברכה הנה הכרת תודה לבורא, להשגחה על על הטבע האדמה וכל אשר עליה. על החיים שניתנו לנו, ועל מה שיינתן בעתיד לבוא, 

הבעת התודה על ידי ברכה היא המתנה או הגמול שאני גומלים לגומל עלינו אנו מודים ומברכים על כל מה שנתן לנו.


כל העולם צריך ברכה

כולנו זקוקים לברכה, העץ שייתן פריו בעתו, האדמה שתצמיח זרעה, בני האדם שהם הנעלים מכל החי והצומח ניזונים ממה שהטבע מעניק לנו ולכן אנו זקוקים להכיר תודה על השפע שהטבע מעניק לנו.

ברכה מקשרת את האדם עם מקור הברכה העליון אשר יודע מהי נפש האדם וצרכיו. המילים שבברכה המתחברות עם שרש שמו של האדם המבקש, מועברות לנשמה ודרכה למקורה העליו. משם שואבת הנשמה את הכח להשפיע על גורלו של האדם לפי מידת המעשים שלו. 

מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב הוא יברך כל אחד ואחד מאתנו בשמו ומשרש נשמתו וישלח במהרה בימנו ברכה הצלחה ושפע בכול מעשה ידיו... אמן

תבורכו כולכם  מפי מקור עליון .

לקבלת קמעות, סגולות להגנה ושמירה, ברכות אישיות לכל מטרה מומחי קבלה לרשותכם באתר מיסטיקנים און ליין  התקשרו עכשיו 012-409-0072-0031  מיד נענים 24/7 .

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7