מיסטקול 8: מומחים מתקשרים ומיסטיקנים  בכירים בישראל, 
תקשור ייעוץ והכוונה בשיחה אישית בטלפון 072-2280549 



מהו תקשור?



יוגה, מדיטציה, איפוס רוחני, התנתקות מהגוף הפיסי וכניסה לגוף הרוחני, פעולה הדורשת אנרגיה ריכוז, מיקוד והתנתקות מכל הדברים הסובבים ומקיפים אותנו. כניסה פנימה חיבור לנפש הפנימית ושימוש באינטואציה הפנימית והרגשית לצורך קבלת מסרים והקשבה לקול הפנימי

אנרגיית התקשור קיימת ומולדת אצל כל אחד ואחד מאתנו, השאלה העקרית היא כיצד אנו משתמשים בה ולאיזה תועלת? מהי יכולת הקבלה שלנו? באיזה דרגה רוחנית אנחנו נמצאים?

תקשור היא שפה המחברת את האנשים אחד לשני, דרך מילים, תנועה, ראייה, הקשבה, קליטה חושית, קליטה אינטואיטיבית, קליטה שכלית,

תקשור רוחני - הקשבה לקול הפנימי העמוק, קליטה של דברים הקשורים לעולם הנסתר והחבוי בתוכנו שהם מעבר להשגה ולמודעות הרגילה.

תקשור עם נשמות מעולמות אחרים, מושג השגור בידי מיסטיקנים או מתקשרים, הטוענים שיש ביכולתם להתחבר לישויות רוחניות שהם מעבר לעולם החיצוני המוכר לנו, או עם נשמות של מתים ולחוות את את גלגולי הנשמה. דבר שלא ניתן להוכיחו, יש הרואים בתקשור עם נשמות וישויות אור שונים מעשה או פעולה של כישוף הקשורים למאגיה שחורה ואסורה.

בעידן החדש והמתקדם "הניו אייג" ישנם מיסטיקנים, מתקשרים, מטפלים הוליסטים, ויועצים רוחניים, הרואים בתקשור כלי רוחני הוליסטי, לריפוי גוף ונפש, איזון אנרגטי רוחני ונפשי, לצורך הפגת מתחים, שחרור ממצבי לחץ, הסרת חסימות, פתיחה של הצאקרות ועוד...

תקשור ככלי לייעוץ הכוונה, הכוונה ותחזית אישית, רשת האינטרנט וההתפתחות הטכנולוגית המודרנית והמתקדמת פתחה את האפשרויות והדרכים בפני מיסטיקנים, יועצים רוחניים, מתקשרים ומדריכים רוחניים, לתת שירותי מיסטיקה הכוונה וייעוץ אישי באמצעות תקשור לפי שם שם ותאריך לידה, כאשר המטרה היא לסייע לאדם להכיר את מהותו וייעודו בעולם הזה, מה יכולותיו האישיות, לערוך התאמה מקצועית והתאמה זוגית, לפענח מחסומים ריגשיים, לנתח ולאפיין תכונות אופי ואישיות, ובהתאם לתת תחזית אישית עתידית.

מיסטיקה על כל רבדיה שיטותיה וכליה הרוחניים, שייכים לעולם הרוחני הנסתר המואר "הסוד" ובלי הבנה וידע בחכמת הנסתר מיסטיקה על כל תחומיה נשמעת כקלישאה זולה ושרלטנית, ולצערנו רבים מאוכלוסיית המיסטיקנים בישראל ובעולם משתמשים בה כמוצר זול לצורך עשיית הון.

כאמור רשת האינטרנט נתנה במה לאתרים רבים הנקראים מיסטיקנים און ליין, המספקים שירותי מיסטיקה, תקשור ייעוץ והכוונה בטלפון. אתרי מיסטיקנים און ליין, מציעים ייעוץ והכוונה בטלפון בשיחה אישית, ייעוץ רוחני 24/7 סביב השעון

מתקשרים רוחניים אמיתיים, הם אנשים שנמצאים בשלב של רמת מודעות גבוהה מאוד, ויכולת לקבל השגות רוחניות, קליטה והקשבה לקול הפנימי ברובד הפנימי של האני העליון והחבוי, לצורך תקשור סיוע ייעוץ והכוונה בצורה איכותית מקצועית ואמינה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7