מיסטיקנים ייעוץ והכוונה

תחזית תקשור ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני

קבלה ומיסטיקה יהודית.

ספר הזוהר הוא המבוא העיקרי והמרכזי של חכמת הקבלה ותורת הנסתר. הספר התגלה במאה במאה ה 15 בספרד. לפי היהדות הספר מיוחס ונכתב על ידי רבי שמעון בר יוחאי, במאה השנייה לספירה .

ספר הזוהר נכתב בארמית ומחולק לפי פרשות השבוע, בשלב מאוחר נוספו לו שני ספרים נוספים "רעיא מהימנא" ו תיקוני הזוהר"


הספר עוסק בתיקונים דרך עשר ספירות הקדושות ובתורת הפרצופים הגילוי האלוהי בדמות בני האדם, הספר מכיל סודות רבים ולכן נקרא "תורת הסוד" - סתרי התורה דרך פשט רמז דרש סוד פרד"ס על ידי משלים ונמשלים בצורה סתומה ולא ברורה שקשה להבנה ובמונחים רוחניים ומיסטיים.

ספר הזוהר "קבלה" עוסק בעולמות עליונים, בבריאה, ייעוד האדם, תיקון הנשמה, גלגולים והעולם הבא בשפה קשה לפענוח.

כל פרט בעולם הזה מתגלה בשתי דמויות מרכזיות זכר ונקבה, שהם ערך עליון בטבע עם כוחות של אור טוב הגנות וברכות, כנגדם ישנו יצר הרע "הסיטרא אחרא" צד אחר המהווה את מכלול כוחות החושך והטומאה בעולם הזה. ולכן צריך תמיד לעסוק בתיקון הנפש והנשמה בכדי להחזירה למקומה הטבעי והעליון.

קבלה ומיסטיקה יהודית - מרבה לדבר כיון בין ימין לשמאל, דין וחסד, טוב ורע, זכר ונקבה והאיזון הרוחני הנכון בין הקטבים האלה עליהם מתקיים העולם הזה.


מעשה בני האדם משפעים על מצב האור האין סופי אור עליו, המצוות הם ערך עליון שנועד לתקן את מסעי הנשמה בכול הגלגולים. 

תורת הסוד, בנויה מעשר הספירות ו 22 אותיות האלף בית שביחד מהווים ל"ב סודות עליונים שמהם נברא העולם והאדם.

מומחי קבלה, מיסטיקנים מתקשרים ורבנים הבקיאים בסוד האותיות בקבלה, דרך אותיות השם הפרטי ותאריך הלידה יכולים לסייע ולכוון כל אדם על פי תיקונו ייעודו גורלו ויכולתו האישית. 



מיסטיקנים - ייעוץ והכוונה 

המיסטיקה היהודית מתחילה במאגיה המקראית בריאת העולם, דרך דיבור, ראייה ומחשבה שזו מאגיה בהתגלמותה, "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, נַעֲשֶׂה אָדָם בְּצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ; וְיִרְדּוּ בִדְגַת הַיָּם וּבְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּבַבְּהֵמָה וּבְכָל-הָאָרֶץ, וּבְכָל-הָרֶמֶשׂ, הָרֹמֵשׂ עַל-הָאָרֶץ. כז וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ: זָכָר וּנְקֵבָה, בָּרָא אֹתָם" 

הגדרת המיסטיקה היהודית מאופיינת  דרך 3 יסודות האל התורה וכוחות רוחניים מיסטיים, יסודות אלו בעיני המיסטיקנים נתפסים כרצף של אירועים סימבוליים בלבד, בריאת העולם, סמל לכוח האלוהי,  האדם הוא סמל לשורש הקיום והמשכיות הנשמה,מעמד הר סיני הוא "טקס סמלי" הענקת האור האלוהי התורה לבני ישראל.....

למיסטיקנים ישנה יכולת תפיסה אינטואיטיבית וייחודית של ה
חיים הנסתרים שמעבר לתודעה הרגילה, מעבר לכל הבנה מילוליות. מיסטיקנים בעלי כוחות קוסמיים יכולים לראות ולגלות את כל סודות האדם, והאנושות מתוך הגילויים שתאריך הלידה ו22 אותיות האלף בית בנוסך להבנה חכמה וידע אינטלקטואלי המסייע להם לצלול למעמקי הנפש בכדי להגיע למודעות עצמית גבוהה מאוד, באמצעות ישויות אור שונות. 

במסורת היהודית בכל צורותיה  מיסטיקנים או מתקשרים מופעים בלבוש וברובד חדש של גילוי בכול פעם, גילוי שנובע מצרכי הזמן, המקום וההתרחשויות שהיו ויהיו. לכול מיסטיקן יש את החשיבה והפילוסופיה הרוחנית והייחודית שלו, לפי הקבלה  או לפי ביטויי אלמנטים מיסטיים אחרים, שמקבלות משמעות קוסמית, לא רק פעולה דתית ומיסטית אלה גם כדרך חיים לתיקון ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני.

מיסטיקה בדורנו אנו הפכה לתפיסה המושכת המונים להיוועד לגורלם וייעודם, יכולתם וכוחם, ככלי להגברת המודעות העצמית, שיטה לריפוי ומימוש עצמי, כלי לקבלת תשובות והחלטות בכול תהליך של בחירה אישית, וכן משענת רוחנית להבנת מסע החיים והיקום דרך תכנים רוחניים. 

יש להבדיל בין אינשים רוחניים לבין מיסטיקנים, מיסטיקנים מסבירים את כוחם בהסתמך על כוחות מאגיים גדולים המודרכים על ידי ישויות חיצוניות או כוחות נעלמים. 

מיסטיקנים רבים משתמשים היום בקבלה ובחכמת הקבלה כאמצעי מאגי או מיסטי למתן תחזית אישית, ברכות קמעות והגנות, תשובות למגוון רחב של שאלות קיומיות, כלי לריפוי גוף רוח ונפש, ושיטה לייעוץ הכוונה וניתוח תכונות אופי ואישית 

מה שמציב את הקבלה ותורת הסוד בימינו אלו,  כדבר הפופולרי ביותר בעולם המיסטיקה והרוחניות.

הרוחניות מתייחסת לפחדים האנושיים של הפרט בחברה, במודעות העצמית, בתת מודע, באנרגיות, בכלים רוחניים, באור הרוחני, ככלי להגשמה עצמית וקבלת האור. מיסטיקה היא כמו מעשה כישוף אשר נבנית ממרחב המחיה של הפחדים. 

מיסטיקה התפתחה ממיתוסים שונים של אמונה טפלה בכל התרבויות. והתמזגה בהצלחה רבה בקרב ההמונים ואומצה על ידי מיסטיקנים ומתקשרים.

למרבה האבסורד דווקא אותן אמונות תפלות הן שמסייעות להמונים להבהיר את כל הפעולות והרגלים שלהם, בלעדי הקבלה והמיסטיקה היהודית, הדת היהודית הייתה מתאבנת וגוססת כבא לפני דורות רבים, לכן היא מתקיימת בזכות האמונה הנסים, והישועות ככל שהדת מציעה לנו כמסגרת נוקשה של כללים, ציוויים וחוקים רציונליים,
מיסטיקנים מכול זרמי ורבדי המיסטיקה השונים לאורך כל השנים החיו והפרו את האמצעים הרוחניים והמאגים על למשוך אליהם ציבור מאמינים תוסס, שמסייע למיסטיקנים השונים להחזיק את המיסטיקה ככלי בולט וחשוב למתן תחזית אישית ייעוץ והכוונה. 

מרכז האור והמיסטיקה: אתר של מיסטיקנים ומתקשרים מומלצים מהמובילים בישראל מציע בשיטה ייחודית מספר שיטות וכלים למתן תשובות לשאלות, ייעוץ והכוונה, ניתוח אופי ואישיות בצורה רוחנית טהורה ונקייה ללא שום אמצעי מאגיה או כישוף בשיחה טלפונית מהירה ללא צורך בתאום פגישה אישית 

שיטה פשוטה מהירה ויעילה לקבלת הכוונה וייעוץ בכול תחום או בעיה. 

כל הזכויות שמורות למרכז האור. 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7