תקשור, מתקשרים רוחניים.

מיסטיקנים מתקשרים.
 שרותי תקשור ומיסטיקה, ייעוץ והכוונה רוחנית, 
שיחה אישית ודסקרטית 24 שעות ביממה

תקשור - מתקשרים בטלפון.

בכל תחומי המיסטיקה על כל רבדיה, תקשור, קבלה, נומרולוגיה קבלית, נומרולוגיה מערבית, אסטרולוגיה קבלית, תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ יומי, פריסה בקלפים, פתיחה בקלפים, טארוט, קלפים אינדיאנים, פנג שוואי, אסטרולוגיה סינית, פתרון חלומות, פסיכותרפיה הוליסטית, מודעות עצמית, יועצים רוחניים, יועצים זוגיים, מטפלים אנרגטיים, מדריכים רוחניים, הילניג, טיהור אנרגטי, הסרת פחדים, שחרור מתקיעות, עין הרעה, כישופים, מתן ברכות, ועוד.

תחומי הייעוץ הם רבים ומגוונים מיסטיקנים ומתקשרים בטלפון עומדים לרשותכם בכל שאלה ויספקו לכם את התשובות המתאימות לכל הבעיות, 24/7 בשיחה אישית ודיסקרטית.

תקשור הינו תחום כללי ורחב הוא חייב להתבצע בשקט פנימי, ללא ספקות וחשדנות, כעסים ואינטרסים עצמאיים, התקשור הינו מהלך נקי וטהור של הנשמה המנוטרל מהגוף הפיסי ומחוברת אל האלוקי, דרך שליחים, ישויות אור, חוצנים, מלאכים ועוד, בזמן התקשור הקיום הגשמי נעלם, הנפש עולה לממדים גבוהים, מקבלת ומוזנת באנרגיות רוחניות גבוהות מאוד(איפוס רוחני). הנשמה נכנסת מתחברת לממד שהוא מעבר לזמן תנועה של עבר הווה ועתיד ,במצב זה התודעה של המתקשר מקבלת מסרים דרך אותם תדרים הנשלחים gל ידי השליחים השונים. מסרים הנוגעים למתוקשר לחיו, גורלו, ייעודו, הדברים הטובים והלא טובים בהם הוא יתקל או נתקל,

למעשה תקשור הנו פעולה רוחנית. כוח, אנרגיה, אשר מגבירים את כוח הנפש לתקשר,להעלות לדרגה רוחנית, להתחבר לכל מה שמעלנו לבלתי נראה ונסתר, בכול מציאות חיינו ובכל תחומי החיים, בזוגיות, בפרנסה, בבריאות, נטרול כעסים, ביחסים האישים, באהבה, תקשור יכול ללמד אותנו על אופיו ואישיות של האדם, על הפחדים, התסכולים,הקשיים, והסיבות להם.

מעבר להיותו של התקשור תכונה עילאית אצל המתקשר, נדרשים לו גם תוכנות, שיטות וכלים לתהליך התקשור.

לרוב, התקשור נתפס כעיסוק אפל ומסתורי, המקושר לגלגולי נשמות, שדים ורוחות רפאים. כמובן שאין שום אמת באמונות טפלות, כמובן שזו תפיסה מיושנת המיוחסות לתחום. תקשור הוא היכולת והכוח לבטא את הקול הפנימי שלנו בדרך נקייה בלי לערב שפיטה או ביקורת בתהליך.

תקשור נכון חייב לבוא עם הכוונה ויעוץ רוחני ואישי. הייעוץ הרוחני והאישי הוא כלי של המתקשר הנועד לעזור לו לכוון את המתוקשר לממש את ייעודו וגורלו, לעזור לו להתחבר (הכול גלוי וידוע) למימוש הפוטנציאל הקיים בתוכו.

תקשור הוא אינטואיציה חזקה ויכולת לחוש את ההויה המלאכית ולהגיע לתת מודע של כל אחד ואחד מאתנו.
חשוב להבין שבתחום התקשור, תפקיד המתקשר הנו לכוון את המתוקשר בתהליך תקשור ובליווי לאורך זמן כחלק משגרת

תקשור . משום שעולם המיסטיקה תכליתו טיפול בתודעה, ברגשות ובפנימיות שלנו .


היכולת לבצע תקשור נמצאת בפוטנציאל האנושי של כולנו. כולנו נולדים עם הכישורים האנושיים שנדרשים לביצוע תהליך התקשור, אלא שאצל רוב האוכלוסייה היכולת הזו רדומה ולא מפותחת מספיק (משום שמעולם לא קיבלו הדרכה מתאימה בתחום). יעוץ מיסטי, ע"י אדם מנוסה ומקצועי שיכולת התקשור פעילה אצלו, יסייע לנו לפתח את היכולת הזו גם אצלנו, ובכך ילמד אותנו לפתח את היכולות לברר על עצמנו על כל המטריד ומציק לנו.

ייעוץ מיסטי מקצועי, שלא נעשה על ידי חובבנים אלא על ידי מומחים בתחום, עשוי להניב תוצאות מופלאות בתחום התקשור, תוצאות שירגשו אתכם ויותירו אתכם פעורי פה ואסירי תודה.

ומסירת מידע נכון מהימן ואמתי מבלי ליצור בהלה או פחד אצל המתוקשר בכל הנוגע לאישיות, כגון עין רעה, כישוף או כל דבר שנועד לגריפת הון אישי למתקשר מהמתוקשר.

תקשור וייעוץ מיסטי הם כלים אנושיים שהתפתחו והכשירו את המתקשר לעסוק בעיסוק רגיש ואנושי דרך האינטואיציה הפנימית, הטלפתיה והאנרגיות אותן הוא מקבל על ידי השליחים, מתקשר טוב ניחן ביכולת קבלה, בתרגום מסרים ותדרים, תמונות, מילים, וסימנים. תקשור ויעוץ מיסטי הם אינטואיציה מאוד מפותחת של המתקשר שתכליתם יצירת קשרי אמון,

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7