מתקשרים בטלפון

מיסטקול 8 מומחים מתקשרים מיסטיקנים און ליין בישראל



מיסטיקנים-מתקשרים בטלפון


מיסטיקנים הם יועצים רוחניים, מדריכי אור, בכוחם לחוות את המסתורין האינסופי באמצעות תקשור, כלים, שיטות מיסטיקה ותורות רוחניות מיסטיות שונות

מיסטיקה משמעותה ביונית הסתרה, סוד הנסתר, כל מה שנסתר מהעין והתודעה הרגילה, תפיסה פילוסופית עתיקה. מיסטיקה לפי תפיסת מיסטיקנים ואנשי רוח רבים, היא מושג שמתגרה באלוהות ובבריאה.

יש מיסטיקנים בעלי תודעה פנימית עמוקה ויכולת רוחנית עוצמתית לבצע תקשור הטוענים כי הם מסוגלים להתחבר עם המציאות הגדולה של החיים, לבריאה, לישויות אור, מלאכים, חוצנים ועוד. לו טענה זו הייתה נכונה ומוכחת כפי הנראה היה בכוחם לשנות את המציאות ולשלוט על בני האדם.

מיסטיקה היא כלי בידי מיסטיקנים או מתקשרים להתחבר אל תעלומות ונשגבות הבריאה והיקום, שגואות מתחת לפני השטח של החיים שלנו וקיימות במעמקי התודעה (תת מודע) הלב והחושים, וגם באמונה שלהם, באמצעות התודעה הפנימית העמוקה של אותם מיסטיקנים או מתקשרים והאמונה בכוחם הרוחני הם יכולים להתחבר אל הפנימיות העמוקה של כל אדם להאיר ולהעיר אותו בהבזקים של הארות ספוגים בניצוצות אלוהיות.

מיסטיקנים או מתקשרים נשענים מעבר לאמונה בכוחם הרוחני והיכולת להתחבר לתודעה הפנימית העמוקה בשיטות וכלי מיסטיקה שעוזרים להם לתת תשובות לשאלות כמעט בכל תחומי החיים.

נומרולוגיה-אסטרולוגיה


אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור, טארוט, קריאה בקפה, קריאה בכף יד, מדיטציה, סיאנס, קבלה, הם כלים ושיטות רוחניות לאבחון וייעוץ, חיזוי וניתוח, פענוח גורל, התאמה זוגית, בדיקת עין הרע, שחזור גלגולים ובדיקת קארמה, הם הנם מדע ולא ניתן להוכיח אותם לחיוב או שלילה.

אסטרולוגיה וגם נומרולוגיה הנם שיטות מיסטיות עתיקות לפיהם ניתן לדעת את הגורל הצפוי לאדם מרגע לידתו לפי תאריך הלידה. אסטרולוגיה מתייחסת לזמן ולמיקום הכוכבים ביחס לכדור הארץ ברגע הלידה, הורוסקופ = שעה תמונה וכי הגורל נקבע לפי ההורוסקופ האישי ברגע הלידה. אסטרולוגיה לפי התאמת מזלות יכולה לאבחן מה הסיכויים של בני זוג להיות יחד ואם יש בניהם התאמה זוגית ועוד מאפיינים רבים של אופי ואישיות, התאמה מקצועית.

לעומת זו נומרולוגיה היא שיטה לפיה, נומרולוגים, מתקשרים, מיסטיקנים, יכולים לצפות את גורל האדם בהתאם למספר העולה מחיבור המספרים של תאריך הלידה וגם תרגום האותיות בשם האדם למספר יחיד. נומרולוגיה אומרת לנו שבכל מספר יחיד 1-9 יש אנרגיות וכוחות, תכונות המעידות על יכולות, יצירתיות, אופי ואישיות, דרכים ומסלולים בהם ייתקל האדם בחייו לטוב ולרע.


טארוט שיטה יחסית חדשה לאסטרולוגיה ונומרולוגיה לחיזוי וראיית עתיד, הכוונה וייעוץ, התאמה זוגית ועוד. השיטה מבוססת על 78 קלפים המחולקים לשתי קבוצות וסדרות, קריאה בקלפי טארוט, נעשית לפי שאלה מכוונת וספציפית כל שאלה תקבל תשובה לפי פריסה של קלפי הטארוט.

הכול צפוי והרשות נתונה זה הכלל המנחה את מרבית המיסטיקנים או המתקשרים.



מיסטיקה תקשור באינטרנט


שרותי מיסטיקה תקשור על ידי מיסטיקנים מתקשרים און ליין באינטרנט דרך חדשה ומקורית לקבל ייעוץ רוחני, סיוע והכוונה, תשובות לשאלות על ידי מיסטיקנים בטלפון, מתקשרים בטלפון או מומחי מיסטיקה בטלפון.

מיסטיקנים מתקשרים און ליין עוזרים לכם לקבל מידית במענה טלפוני מיסטיקן או מתקשר, מיסטיקנית או מתקשרת לפי תחום מיסטיקה מועדף, ניסיון וידע רוחני.

מיסטיקנים מתקשרים בטלפון, באמצעות אתרי אינטרנט שונים, חוסכים ממכם את הצורך בנסיעה ופגישה פיסית עם מיסטיקן או מיסטיקנית, השרות זמין 24 שעות ביממה, השיחה הינה אישית ודיסקרטית, ניתן לשוחח עם מיסטיקן או מיסטיקנית מכל מכשיר טלפון הפתוח לשיחות חו"ל, במחיר של 9.90 לדקה מה שנותן לכם שליטה על המחיר לפי זמן השיחה. אין צורך בכרטיס אשראי החיוב נעשה באמצעות הטלפון ממנו שוחחתם.


מיסטיקול 8 מיסטיקנים מתקשרים און ליין.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7