מיסטיקה ותקשור

מיסטקול 8 שרותי תקשור או ליין
 מיטב המומחים המתקשרים והמיסטיקנים בישראל,
 התקשרו עכשיו לשיחה אישית ודיסקרטית  
מתקשרים ומיסטיקנים



מיסטיקנים  בתקשורת!

מיסטיקנים רבים מככבים לאחרונה על המרקע ומעל גלי האתר, בערוצים רבים המיסטיקה הפכה לחלק בלתי נפרד, בתוכניות המשודרות באמצעי המדיה התקשורת.

השאלה מה אמת ומה לא? מלקוחות רבים אני שומע את האכזבה וחוסר מימוש הציפיות שלהם מאותם מיסטיקנים או מתקשרים המככבים בערוצי התקשורת או המדיה השונים למעט מתקשרים ומיסטיקנים בודדים שעליהם ניתן להגיד שאפו.

בכול התוכניות והפורמים השונים באמצעי המדיה, מביאים מספר מתקשרים ומיסטיקנים מכול תחומי המיסטיקה והתקשור-אסטרולוגיה, נומרולוגיה, פריסה בקלפים, טארוט ועוד הכול ערוך ומתוכנן מראש, הכול צפוי וידוע, ואין הרבה חדש. החדש היחידי זה הרייטינג, ההצגה.

מתקשר או מיסטיקן טוב ואמיתי, בעל ניסיון, רציני ואחראי חייב להיות בעל אישיות רוחניות, העושה את מלאכתה מתוך קבלה ונתינה אמיתית. תקשור זה לא הצגה או מופע, זה קשר ישיר פרטי ובין המתקשר למתוקשר.

על כל מיסטיקן או מיסטיקנית, מתקשר או מתקשרת מוטלת אחריות כבדה, וככול שהמיסטיקן או המיסטיקנית בעלי כוחות רוחניים גבוהים יותר, היחס שלהם לתקשור ולמיסטיקה מעמיק יותר רציני יותר ואחראי יותר. תקשור זו חוויה רוחנית גבוהה מאוד, מרגשת מלאה בעוצמות ואנרגיות שלא יכולים לבוא לידי מול המצלמות, האורות, הרעש והאווירה החברית הנינוחה, כל חוויה של תקשור ולא משנה באיזה כלי או שיטה, חישוב נומרולוגי, פריסה בקלפים, עריכת מפה אסטרולוגית, יש עוצמת החוויה, האיפוס הרוחני, ההתרגשות והניתוק מכול הסובב, דבר היכול להתרחש רק באופן ישיר ופרטי בין המתקשר או המתקשרת לבין הלקוח/ה. או השואל/ת, כל תקשור הוא חוויה ראשונית בעלת פרטיות ועוצמות רוחניות משלה.

לצורך תקשור אמיתי צריך איפוס רוחני, שקט נפשי, ריכוז, דבר שלא יכול לבוא לידי ביטוי בהצגה ערוכה ומתוזמנת מראש כאשר הכול גלוי מראש ונקרא מנייר שהוכן מראש ואין בין המתקשר או המתקשרת שום קשר ישיר אפילו בטלפון באמצעות קול.

מתקשרים רוחניים נותנים כבוד יחס ומשקל רציני כלפי צפונות הגורל, העתיד, והמידע שנפרס בפניו במהלך התקשור. כי רבים מהמתוקשרים מצפים מאתנו המתקשרים או המיסטיקנים לכובד ראש רצינות ופרטיות. משום שבחלק מאתנו יש כוח אמיתי לראות ולחתוך גורלות.

לעולם לא נדע את האמת שמאחורי המופע או ההצגה שאנו חווים ורואים במרקע או באמצעי המדיה השונים משום שאין לנו מידע של ממש לראות את האמת מאחורי השואו ביזנס והרייטינג.


תקשורת



התקשורת שבויה בקסמי הרייטינג, במופע, ולא ממש בתוכן וחווית התקשור, לתקשורת יש רצון לשבות את לב הצופה ולהרשים אותו ולכן כל האמצעים כשרים, והכול נמדד על פי מדד הצפייה או הרייטינג.


התקשורת לא ממש בודקת מי באמת מתקשר או מתקשרת אמיתית בעל כוחות רוחניים ממשים, מי מהמתקשרים בעל הידע והכוח האמיתי בתקשור. התקשורת לא בדיוק בודקת את האמת ואין זה מתפקידה להעמיק באמת מאחורי ההצגה. תפקידה להביא הצגה מתוקשרת ומתוזמנת היטב שתעלה את אחוזי הצפייה או הרייטינג. הכול בחוסר רצינות אחריות ומקצועיות לשמה. המקצועיות היחידה היא השואו.

מענה טלפוני בשידור חי כאשר המתוקשר/ת או השואל/ת כבר מסרו את פרטיהם מראש לצוות ההפקה. למתקשר ניתנו פרטים מראש לגבי השואל/ת. אין ספונטניות אין פרטיות ואין קשר ישיר, הכול מתוכנן ומתוזמן מראש והמתקשר או המתקשרת עונים מתוך נייר מוכן מראש.

תשאלו את עצמכם בכובד ראש ובחשיבה מעמיקה, האם זה רציני ואמיתי לתת למיסטיקן או מתקשר בתוכנית בידור לפענח את גורלכם או לתת תשובות לשאלות הרצויות לכם.

כיום בעידן האינטרנט ניתן למצוא חברות רבות המעסיקות מתקשרים או מיסטיקנים במענה טלפוני ישיר און ליין באופן פרטיי אישי ודיסקרטי בין המתקשר למתוקשר. ללא קהל, ללא מצלמות ואורות, שיחה ישירה אחד על אחד, דבר שבהחלט נותן ויוצר תנאים אידיאליים ואמיתיים לתקשור גבוה ורוחני, בשקט הנדרש למתקשר/ת ולמתוקשר/ת "איפוס רוחני".

עבור המדיה והתקשורת הכול נתפס כשואוו עם הרבה תפאורה ואורות. להביא מיסטיקן/ית לתקשורת זה לא דבר רציני! אלא אם כן הכול אמיתי, לא מבוים והקשר בין המיסטיקן והמתוקשר הוא ישיר עם התנאים המתאימים ליצירת אווירת תקשור אמיתית לא מבויימת וספונטנית. התקשורת מחפשת משהו קליל שיעבור מסך וימשוך צופים.

לקוחות הפונים למיסטיקן/ת לא תמיד אוהבים שהמתקשר או המתקשרת מספרים להם על האופי והאישיות שלהם כאילו שנקראו מאיזה ספר אסטרולוגי או נומרולוגי. הם באים לשמוע תשובות לשאלות הם באים לקבל הנחייה ייעוץ והכוונה בכול תחומי החיים או בתחום שבגינו הם פנו למתקשר או המתקשרת. מה נכון! ומה לא נכון להם לעשות! הם באים לשמוע אומר המיסטיקן או המתקשר, מה הוא רואה? מה צופן לי העתיד? האם בן/ת הזוג מתאים לי? מה שנקרא התאמה זוגית. האם נכון לי להתגרש? האם בעלי בוגד בי? ועוד שאלות רבות בתחום הקריירה, הזוגיות, הבריאות, פרנסה, אהבה, יחסים ומה שבניהם, מקצוע, לימודים, מה הזמן הנכון לשינויים? והאם מצבנו בחיים ישתנה וישתפר. לזה קוראים תיקשור, מיסטיקן או מיסטיקנית טובים מעבר להיותם מתקשרים או מתקשרות צריכים להיות בעלי הידע והיכולת לייעץ ולכוון מבחינה רוחנית, מקצועית ואישית בכול תחומי את הלקוחות, מתוך הכרות עם מעמיקה בתקשור של הלקוח ולתת תשובות אמת המתאימות רק ללקוח באופן אישי וייחודי.


ללכת ל מיסטיקן מתקשר אמיתי זה לא רק לקבל תחזית אסטרולוגית או תחזית נומרולוגית או פתיחה מהקבלה, זה גם ייעוץ הדרכה והכוונה. זה לא לקבוע בחוסר אחריות מיד שיש בעיה בשם וצריך להוסיף שם נוסף, או לקבוע שיש עלינו עין הרע, או כישוף, או אנרגיות שליליות בבית ועוד. אלא לזהות את הבעיות, את החסימות, את מצבי התקיעות, את סימני הפחד, את כל אותם סיבות הגורמות לנו לחוש תקועים, חסרי תועלת, מתוסכלים, בודדים, פגועים ומאוכזבים. הזיהוי הוא העיקר ולאחריו בא הייעוץ,הכוונה והדרכה אישית ורוחנית. אסור למתקשר או מתקשרת להטיל פחד על המתוקשר/ת אלא לתת לו תחושת בטחון, חום, ואהבה, זו נתינה אמיתית וזו מטרת השליחות של המתקשר הרוחני או המתקשרת הרוחנית. אין כאן עניין רק של מכירת קמעות, קריאה מתהילים, הסרת כישופים, הסרת עין הרע, החלפה או הוספה של שם, החזרת אהבה, ברכות ועוד.

קארמה, גלגול נשמות, תקשור עם מתים.



עשרות פעמים כמתקשר נתקלתי בלקוחות אשר פנו למתקשרים המתקשרים עם מתים. במטרה לקבל תשובות מהנפטר או הנפטרת. כחודש לאחר הפטירה. יש עניין גדול בהלכה ואסור מוחלט על פי ההלכה לתקשר עם מתים ובמיוחד בשנה הראשונה של הנפטר. תקשור עם מתים בשנה הראשונה למוות היא הטרדת הנשמה בדרכה לייעודה הבא, בשנה הראשונה הנשמה עוברת תהליך של מתן דין וחשבון, בדיקה מחדש, היטהרות, והכנה לשלב הבאה חזרה לגוף הפיסי שנבחר עבורה (גלגול נשמות) .

ניתן לתקשר עם מתים, רק כאשר בוודאות עברה שנה, והנשמה התגלגלה לגוף הבא. לפעמים הנשמה יכולה להיות מעוכבת שנים רבות אולי עשרות ואולי מאות עד אשר ימצא לה הגוף הפיסי הבא בדרך לתיקון והגשמת ייעוד הנשמה (קארמה). עם מתים לא ניתן לתקשר. כי הגוף הפיסי כבר לא קיים נשארה רק הנשמה הגוף הרוחני, ולכן לא ניתן לתקשר עם המת אלא עם נשמת המת, וכול הדיבורים על תקשור עם מתים אין בזה אמת כלל. תקשור עם נשמות זו ההגדרה המדויקת. התקשור נעשה בכדי לקבל את המידע הרצוי לגבי מהות התיקון שעלינו לעשות מגלגולים קודמים (קארמה). או בכדי לקבל מסרים של פיוס, סליחה, הבנה, ומידע הנחוץ לנו לצורך התיקון בלבד.

מהי קארמה. פירוש המילה קארמה זה קרה מה' ז"א שהכול גלוי וידוע מראש ואין מקריות, כל מה שאנחנו חווים עושים יש לזה סיבה ותוצאה. והמטרה היא לתקן, הנשמה מתגלגלת כמה וכמה פעמים בכול מיני צורות בגוף פיסי או בחי, או צומח, או דומם. כאשר בכול גלגול עליה לתקן את מה שנפגם מהגלגול הקודם, כאשר הנשמה גומרת את כלל התיקונים שעליה לעשות ומגיעה לטיהור וניקוי רוחני גבוה מאוד, בקצור היטהרות מוחלטת היא גומרת את יעודה ומתחדשת. ולכן יש לפי הקבלה נשמות חדשות, ונשמות ישנות.

נשמות ישנות הם נשמות עתיקות לפי הקבלה הממשיכות להתגלגל עד להשלמת התיקון והטיהור הרוחני.

נשמות חדשות הן נשמות שעבור זי"וג לפי הקבלה ונולדו מחדש ומתחילות את דרכם לראשונה.


לכן יש להיזהר באופן חמור מאלו האומרים שיש בכוחם לתקשר עם מתים ויותר מכך להיזהר מהאינפורמציה אותה כביכול הם מעבירים לכם מהמת או הנפטר. העוון חל המבקש/ת ועל המבצע/ת ולפני כל תקשור כזה או פנייה למתקשר או מתקשרת העוסקים בגלגול נשמות, או תקשור עם מתים רצוי ומומלץ להיועץ עם מקובל איש קבלה והלכה ולקבל ממנו תשובות של מה מותר ומה אסור.

זה מתחיל במפגשים אישים ונגמר במאות ואלפי שקלים ראו הוזהרתם.וכל מטרת המתקשרים עם מתים היא לגזור קופון, ואין בתקשור שום אמת וידע ממשי.וככה זה ממשיך וממשיך ואין לזה סוף.

המלצות.



בבחירת מיסטיקן/ית או מתקשר/ת רצוי מאוד לשנן את הדברים
לא להתפתות מהכותרות הגדולות, והמילים שבפרסום שמאחורי כל מתקשר ומתקשרת.
לפני תחילת כל תקשור לשאול את המתקשר/ת את תחומי עיסוקו השיטה והדרך.
לא להזדהות ישר, לא לנדב מידע רלוונטי שישמש את המתקשר כדרך להבנת הבעיה שלכם.
לבדוק המלצות, מאמרים, אתרי אינטרנט בהם הוא מופיע באופן יסודי חות דעת והידע האמיתי שלו.
כאשר אתם רואים מיסטיקן בתקשורת או באמצעי המדיה טוב יהיה אם לפני הפניה תחקרו עליו, תקראו מאמרים שלו ואל תתייחסו למילים הגדלות והראוותניות פלוני ופלוני מרדיו כזה או אחר או מתוכנית מסך כזו או אחרת הכול הטעייה וגניבת דעת.

במילים פשוטות אל תהיו כעיורים וקבלו הכול כמובן מאליו וברור. אל תהיו שבוים בידי הפרסומת דפי הנחיתה והפרסומת שאתם מקבלים באיימל. אל תהיו כחומר ביד היוצר של המתקשר, חשוב לעשות השוואות מחירים כי לפעמים תמצאו פערי מחירים אסטרונומים ממתקשר למתקשר.


מיסטיקן או מתקשר טוב ואמיתי הוא אישיות רוחנית גבוהה מאוד אך רחוק מלקבל מאלוהים ובטח ובטח שאינו אלוהים, אין בכוחו לקלל, להטיל כישוף, להחזיר אהבה, לגרום לעין הרע, הכול רק מניפולציה ריגשית וניצול מצוקה אישית שלכם.


מתקשרי מיסטיקול 8 ידועים באמינותם יושרם ואינם מתיימרים להיות סגני מלאכים וישויות אור טו להיות מעליהם .הם יועצים רוחניים הבאים לתת לכם ביושר באהבה ובנתינה מידע הנחוץ לכם במציאות היום יומית שלכם בייעוץ נכון הכוונה והדרכה רוחנית מתאימה אישית וייחודית לכל אחד ואחד באופן דיסקרטי אמין וישר.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7