מיסטיקה ורוחניות

מיסטיקה ורוחניות.





אנחנו מחפשים  מודעות עצמית, הגשמה עצמית, משמעות פנימיות נקייה מנגיעות וקלישאות, משמעות המבוססת על הקבלה והנתינה הטהורה.

אנו חיים בדור מיוחד במינו. שהקבלה מכנה עיקבתא דמשיחא קוראים לנו "בזוהר הקדוש" (עקביו של משיח). אנשים רבים מתעוררים בזמן הזה לשאול  שאלות, לצאת בחיפוש אחר המשמעות הרוחנית האמתית ולהתבונן פנימה לתוך הנפש האלוקית שבנו. משום שהמציאות החיצונית מתגלה יותר ויותר כלא מספקת,  מתעורר בלבנו צימאון גדול לדעת, להשתנות ולהתחבר למשמעות אמתית, משהו שישביע וימלא את הנשמה ויכניס רוח חיים בתוכנו.

 בכולנו מתקיימים כל הסימנים של "דור החומר" חיים הרסניים שבסופו  הם יהיו חסרים ולא שלמים.

החיפוש אחר רוחניות ומיסטיקה טהורה. מיסטיקה רוחנית אמתית  קבלה טהורה מלאה תוכן ומשמעות נקייה מכל רבב ישר מהמקור,  מחדדת את השאלה מהו המושג רוחניות ? מהי מיסטיקה  האם זה דבר נורא גדול?.
 המושג "רוחני" המושג רוחני רוחניות  פשטני מדי,  לא תמיד ניתן להבין את  המשמעות העמוקה שלו, לפעמים אנו נוטים לחשוב שרוחני זה מושג הקשור רק לדת, אולם בדור הניו אייג המושג רוחני הוא מושג הקשור לעולם המיסטיקה, והיום מיסטיקנים רבים העוסקים בתקשור, קבלה, נומרולוגיה, פסיכותרפיה ועוד כל מיני תורות למיניהם הלקוחות מהמזרח הרחוק, הקבלה המעשית והקבלה היהודית, גם הן נכללים בכול תחומי המיסטיקה, וכיום ניתן למצוא מיסטיקנים רבים מאוד.
  
לפעמים יש בלבול בהבנה מהו מיסטיקן מיהו מתקשר והאם כל מי ששייך לקבוצת הנקראת מיסטיקנים הוא באמת מיסטיקן או כפי שראיתי בהרבה אתרים כאלו שאפילו מתקראים המיסטיקנים הכי טובים, השאלה האם יש אמת בפרסום האם אפשר לקחת את כל אנשי הרוח הרוחניות והמיסטיקנים האמתיים ולהכליל אותם תחת קורת גג אחת עם "מתקשרים רוחניים" כפי שהם קוראים לעצמם מתקשר הוא באמת אדם רוחני ומיסטיקן האם יש להם תורה משלהם האם אותם אלו המתקראים המיסטיקנים הכי טובים או מיסטיקנים, האם הם יכולים לברוא מציאות משלהם המחברת אותם למקורות מתוך אמונה הנשענת על תורתנו הקדושה ולהאמין באלוקים .כאשר המודעות העצמית בלבד.

בתקופה האחרונה השאלה הזו צצה  בעקבות ריבוי "המתקשרים הרוחניים" "המיסטיקנים הרוחניים" "המיסטיקנים הכי טובים" האם יהיה זה נכון להגדיר מתקשר כמיסטיקן כאיש רוח, האם ניתן בכלל להתחבר אליהם מבחינת המשמעות האמתית של המילה.  הומאופתיה מבוססת על מים (כי לא הוכחה מדעית עד היום), הילינג וטיפולים אלטרנטיביים לסוגם הם בעיקר בזבוז זמן, שחזור גלגולים קודמים ועוד.

האם זה אומר שאדם אשר עיסוקו בתקשור הוא בהכרח מיסטיקן בעל מאמרים וסוגיות רוחניות הנוגעות לעולם המיסטיקה כפי אם מתקשר העוסק בהעלאת אנשים מהאוב הוא  רוחני? האם הוא  לברוא מציאות משל עצמו על ידי אמונה ומחשבה חיובית, האם למי שיש כוחות ריפוי מיסטיות, האם הוא בהכרח מיסטיקן ממש ובעצם משתמש במושג מושאל  ליצור אחיזת עיניים, שאנשים המוגדרים "רוחניים" בחברה שלנו מתפתחים? ובכלל- מי החליט מהי ההגדרה לרוחניות, אדם רוחני ובכלל אמונה? שאלות גדולות, ומן הסתם אין להן תשובות של ממש (כי כמו כל דבר "רוחני", אי אפשר לתת תשובה מוכחת ומדעית).

אנחנו מתיימרים להיות מודעים, מתפתחים, מעצימים, מחוברים. אבל האם יתכן שעבור חלקנו לפחות, המיסטיקה והרוחניות היא בסך הכול כותרת טובה ל"אני לא מבין את העולם הזה, אז לפחות שיהיה לחוסר הבנה הזו שם"? נקודה למחשבה שוודאי תעלה תגובות רבות.  

תסתכלו על עצמכם במראה ותשאלו- אני רוחני? לא משנה מהי התשובה, העיקר שתסתכלו במראה

מיטב המיסטיקנים של מיסטיקול 8 - מרכז האור והמיסטיקה בישראל שמחים לעמוד לרשותכם 24/7

מיסטיקנים ומתקשרים  אתם שואלים הם עונים, התקשרו עכשיו לטובי המיסטיקנים והמתקשרים בישראל 012072-2280546

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7