מיסטיקנים ומתקשרים און ליין



התקשרו עכשיו לשיחה אישית ודיסקרטית
 און ליין 24 שעות ביממה .




נתינה מהי 


דרך כלל אנו מציבים תנאים מודעים או נסתרים לנתינה, כי בכול נתינה אנו מצפים לגמול ,או שמאחורי הנתינה מסתתר אינטרס , נתינה זו אינה אמתית ולא באה מאהבה ומתוכנו.

אהבה אמתית אינה מצפה לכלום מלבד אהבה , נתינה אמתית אינה מצפה לדבר היא נטולת שוחד ונקייה מכול שיקול אינטרסנטי .

הנתינה עצמה היא קבלה, הקבלה היא נתינה .

נתינה עם תנאים זאת עסקה לכל דבר.

כשהנתינה באה מתוך שיקולים אינטרסנטים ולא מתוך אהבה ונגועה בשוחד, היא לא טהורה , אם נהיה אמיתיים כנים עם עצמנו והאחרים בכדי להסתכל ולהבין מהי נתינה נראה את הנתינה כ "עסקת נתינה" ולא נתינה אמיתית טהורה.

לרוב אנחנו מתלוננים על כך שאנחנו נותנים ואין בצד הנתינה קבלה והחזרת תודה זו עסקה ,משום שבנתינה שלנו אנחנו יוצרים ציפיות ומחכים לגמול וגמול יוצר עסקה 

אין שום פסול בעסקה כל עוד הצדדים מודעים לעסקה ומבינים את האינטראקציה שבין הנתינה והקבלה מראש , אבל נתינה אמתית היא תפיסה שונה ועולם אחר.

נתינה היא דבר נקי ללא רבב ללא שום שיקולים ואינטרסים וללא ציפייה לגמול .

גם אהבה אמתית היא דבר נקי ללא רבב וללא שום שיקולים ואינטרסים

הנתינה היא האהבה והאהבה היא הנתינה 


אהבה אינה חפצה בכלום ולא בתמורה יש לה עוצמה וכוח משלה היא עצמאית ואינה תלותית . מקרינה בחיוניות ושופעת בכוחות שלא מתרוקנים לעולם ומתחדשים מדי רגע ורגע.

נתינה של עסקה מובילה לרוב לאכזבה משום שהנותן מצפה לתמורה ואם התמורה לה הוא ציפה לא תתממש , הדבר יוביל מן הסתם לרגשות שליליים לקיטורים ולתלונות . משום שהצד הנותן לא מקבל והמקבל לא מחזיר ונותן.

הדבר הברור ביותר שצריך להיות בנתינה ואהבה זה ההגדרה אם הנתינה והאהבה מוגדרים הרי זו עסקה או נתינה שיש בה עסקה , עלינו להיות די ברורים וכנים עם הצד השני בכדי להבהיר את הציפיות והרצונות שלנו אחד מן השני כדי שהנתינה תהיה עסקה המבוססת על הדדיות לצורך קיום העסקה. ההדדיות והציפיות לגמול בנתינה צריכים להיות די ברורים על מנת שלא יוצר חוסר הבנה אשר ידרדרו את העסקה לאכזבה לכאב צער ובמה לריבים וניתוק.

אם אנחנו נותנים כחלק מ"עסקה" כלשהיא, אל לנו למהר להיפגע כשאנחנו לא מקבלים, נסתכל על הנתינה כעל עסקה ונבין שיש כאן חוסר תיאום ציפיות מסוים בין הצדדים המעורבים בעסקה. ולכן צריך להבהיר את הדברים וללבן אותם, צריך לגשר על הפערים כדי שהעסקה תהיה הרמונית לשני הצדדים.

אם אנחנו שואפים לתת מכל הלב, נתינה טהורה, נתן ולא נצפה להחזר, הגמול שלנו נמצא למעשה כבר באקט הראשוני של הנתינה, הנתינה עצמה היא הפרס, אין צורך לחכות לפרס אחר.

יש לשים לב להבדל.

נשאל את עצמנו , האם אנחנו נותנים במובן הטהור של המילה או שאנחנו נמצאים בסוג של "עסקת נתינה"?
אם זאת נתינה אמתית, תן מבלי לצפות, מבלי לבקש דבר תמורה.

אם זאת עסקת נתינה, אז התייחס לזה בהתאם, כאל סחר חליפין. למדו להבדיל בין השניים. תרגיל נתינה אמיתי יומי:
בכל יום, עשו משהו קטן, עשו מחווה אחת פשוטה של נתינה אמתית.

לדוגמה, בכל פעם שאנחנו נוסעים ומזהים בורג על הכביש, נעצור בצד ונאסוף את הבורג(כמובן בהשגחה על כל כללי וחוקי הנהיגה הזהירה ) כדי שאלה שנוסעים אחרינו לא יקבלו פנצ'ר בגלגל.

זאת דוגמה פשוטה לנתינה אמתית שאינה מבקשת דבר בתמורה.

אנחנו נמצאים ליד איזה עץ באיזה פארק ויש לידו נייר או לכלוך, נרים אותו לפח, נכון שיש מנקים מהעירייה אבל תעשו את זה כתרגיל נתינה,

תן לעץ הרגשה טובה ולאנשים האחרים שיבואו אחריכם ליהנות ממקום נקי. זהו תרגיל נתינה הנותן לנו הנאה אמתית ההנאה היא הקבלה

אנחנו חיים בדור שמבוסס על עסקות ואינטרסים זה קצת מוזר מפני שכוח הנתינה האמתי מאבד מערכו , התרגלנו לעשות דברים בתמורה למשהו, או לחכות שאחרים יעשו משהו בשבילנו ועבורנו כמחווה של נתינה אמתית.


למה לנו לחכות שאחרים יעשו בשבילנו נעשה את זה קודם מעצמנו .כי ההרגשה שהנתינה האמתית נותנת לנו מרוממת את הרוח, יש בה גילוי אצילות מובנית שיש בכולנו.

אם אנחנו מבחנים בזכוכית שבורה קטנה במגרש המשחקים של הילדים, נhקח אותה לפח האשפה, אל תגיד "ילדיי לא דרכו אז זה בסדר, מישהו כבר ירים את זה לפח" עשה את זה מתוך דאגה לזולת, מתוך אכפתיות, מתוך נתינה אמתית.

התקשר לחבר ותיק שלא דיברת איתו כבר זמן רב, אבל תעשה את זה הפעם ללא אינטרס, שאל לשלומו, תתעניין במה שקורה אתו, תקשיב לו מתוך נתינה אמתית.

יש המון דברים קטנים שאנחנו יכולים לעשות בכל יום שקשורים לנתינה אמתית, עשה בכל יום דבר אחד קטן מתוך נתינה אבסולוטית, מבלי לצפות להחזר, מתוך נתינה לשם נתינה




 מיטב המומחים המתקשרים והמיסטיקנים המומלצים און ליין בישראל. שרותי תקשור און ליין בשיחה אישית ודיסקרטית

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7