מיסטיקה ותקשור.

מיסטיקה ותקשור


כשבני האדם מתעוררים מהשינה וחוזרים למציאות, הם למעשה נפרדים מחוויית ההוויה של התקשור בין המודע לתת מודע, או נפרדים מעולם החלומות והדמיון, בחלום אין עבר ואין עתיד יש רק הווה עכשווי.

.אם נמחק את הזיכרון, את העבר והעתיד, נחייה בתוך קיום של הוויה, כשאנו מוחקים את הזיכרון אנו מתנתקים מהעבר שלנו ומהעתיד שלנו ואנו חיים בתוך זמן אמיתי, הווה עכשווי ז"א שהמציאות נעלמת, משום שהמחשבה לא קיימת כלל בתוך החלום, המחשבה מנותקת כליל ממה שהיה וממה שיהיה ונמצאת בהתעסקות עם הקיים עם היש. הוויה זו מציאות עכשווית מסע אישי בזמן אמת, זמן בו לא קיים עבר ועתיד קיים רק היש, הרגע, כאן ועכשיו.

עולם ההוויה הוא עולם החלומות והדמיון, הוא הסרט שבו אנחנו השחקן הראשי ואנחנו גם הצופים בסרט, ז"א שבחלום כמו בדמיון יש לנו שותף פעיל צופה ושחקן, בחלום אנו יכולים לפחד, אנו חשים את הפחד ואנו רואים את הפחד. במציאות אנחנו לא יכולים לראות את הפחד אנחנו יכולים לחוש אותו, במציאות אנחנו לא יכולים להסתכל לפחד בעיניים אנחנו יכולים לדבר על תחושת הפחד, ואילו בחלום מעבר לתחושת הפחד אנחנו רואים את הפחד ומסתכלים לו בעיניים אנחנו רואים את הפחד של עצמנו כצופה. האם אי פעם משהו ראה ממש את דמותו בחלום כמו שהיא משתקפת במראה? התשובה היא לא! אז איך בכל זאת אנחנו גם השחקן הראשי בחלום וגם הצופה של עצמנו בחלום ועדיין אנחנו לא יכולים לראות את עצמנו בעצמנו אלא רק לחוש את עצמנו בזמן החלום או בזמן ההוויה.

במציאות אנחנו יכולים לראות את עצמנו רק כשאנו מביטים במראה, המראה האישי נחווה ונצפה בתוך ההכרה או המודעות דרך המראה, כך גם בחלום המראה האישי שלנו לעולם לא נראה ומתגלה לנו, בחלום אנחנו יכולים לחוש את הפחד להרגיש אותו בזמן אמת בהוויה ולראות אותו מהצד כי שני השחקנים הפועלים בחלום הם ההכרה ותת ההכרה, תת ההכרה או המודע והתת המודע. חלום הוא כמו מראה אישית ז"א שתת המודע צופה במודע ומעביר לו דרך החוויה את מה שהוא רואה, באמצעות סמלים, חיות, תמונות, סיטואציות, פרצופים, תחושות גוף, מקומות ועוד. החלום שייך לתת מודע.

מתקשר אמיתי הוא אישיות רוחנית שדרכו נדע מה צופן לנו העתיד,הוא בעצם ה"תת מודע". הוא המתקשר האישי שלנו. הוא מפעיל אותנו באופן אוטומטי, דרך כל מה שאנו קולטים בעין, באמצעות קודים או מסרים או תדרים שבאים לידי ביטוי בהתנהגות, במחשבה, בתנועות ובמעשים שלנו.הדרך בה אנחנו מתנהגים, חושבים, מבינים, מדברים, חווים, רואים וקולטים את מה שמתרחש שסביבנו בזמן אמת.

תת מודע הוא מחסן ידע וזיכרון אין סופי של כל מה שאנו רואים, חשים, חושבים, יודעים ומבינים. תת מודע באמצעות תקשור מעביר לתודעה רק את אותם הדברים החשובים לקיום ולמציאות האישית שלנו.

הפרוש לחלום או פתרון החלום קשור לרוב למציאות היום יומית שלנו ולכל מה שנחווה על ידינו בעבר או דברים הנרמזים דרך החלום שעלינו להיזהר מהם בעתיד, או תשובות לשאלות הקשורים לעתיד שלנו דרך הסמלים והמסרים שבחלום. לפעמים החלום הוא מעין איתות תדר, הזהרה, ממי עלינו להיזהר ולמה.

בחלום התודעה הרגילה לא קיימת כי בחלום אין מחשבה יש רק אירועים שבאים לידי דרך סמלים, תמונות, מקומות מוזרים ובלתי מציאותיים, כמו נחשים בחלום. חיות בחלום. הבית הישן בחלום. ים בחלום, גלים גבוהים, אימתניים ומאימים בחלום. טביעה בחלום. נפילה בחלום, מוות בחלום, קולות מוזרים, סוסים בחלום ועוד, שהם ביטוי לפחד. לרצונות, לתחושות ולהוויה היום יומית שלנו.

תקשור.

התקשור או תקשור קיים בכולנו, אנחנו משתמשים בו בכל ורגע בכול דבר שאנחנו רוצים ועושים, התקשור נתפס אצלנו בכמה מובנים. יש הרואים בתקשור חוויה של ההוויה, חוויה שבה אנו מבקשים באמצעות אדם אחר הנקרא מתקשר או מתקשרת לקבל מידע או תשובות לשאלות לגבי מה צופן לנו העתיד או איך עלינו לנהוג לגבי אירוע או דבר כלשהו בחיינו, המתקשר באמצעות כוחות התקשור יכול בהחלט לתת לנו תשובות לשאלות, מה לעשות ואיך עלינו להתנהג במקרה ספציפי מסוים, או מה צופן לנו העתיד?, בנושא זוגיות, מתי אמצא אהבה?, מהו הזמן הנכון לעשות שינויים?, או מתי נכון לי לעשות שינויים?, באמצעות מתקשר או מתקשרת אנחנו יכולים לקבל תשובות לשאלות רבות בכול תחום מציאות חיינו. התקשור או התקשור באמצעות מתקשרים רוחניים, או מתקשרים בעלי עוצמות וכוחות לראות את הנולד, לחזות את העתיד, ולראות מה צפוי לנו. ומה עלינו לעשות על מנת לממש את הייעוד שלנו בחיים, ישנם מתקשרים העוסקים במתן שרותי ייעוץ. שרותי הייעוץ של אותם מתקשרים לרוב נתמך בשיטה או בכלים איתם הם משתמשים על מנת לכוון אותנו ולייעץ לנו.

כל סוגי התקשור וכל המתקשרים למיניהם שייכים לעולם המיסטיקה לעולם הנסתר והרוח. ולכן רבים מהמקשרים נקראים גם מיסטיקנים משום שבכוחם לעסוק בכול הלא גלוי והנסתר. המיסטיקה היא תחום מקיף וגדול מעבר לחוויית  התקשור או תקשור. מיסטיקן או מיסטיקנית, נעזרים באמצעים, כלים, ושיטות שונות על מנת לתת תשובות לשאלות חלק מכל אותם שיטות הם למעשה כלי ייעוץ אישי וייעוץ רוחני


הכלים או השיטות רוחניות

ייעוץ באמצעות אסטרולוגיה, האסטרולוג או האסטרולוגית יערכו עבורנו מפה אסטרולוגית, או יבדקו באמצעות המפה האסטרולוגית את התחזית היומית, או ההורוסקופ היומי שלנו, דרך התחזית האסטרולוגית ניתן לענות על שאלות רבות מגוונות הקשורות לעבר ולעתיד שלנו, אסטרולוג או אסטרולוגית יבקשו מאתנו תאריך לידה, מקום הלידה, ושעת הלידה. ובאמצעות נתונים אלו יערכו עבורנו את המפה האסטרולוגית, ויגלו לנו מה צופן לנו העתיד. אסטרולוגיה עוסקת בגלגל המזלות והכוכבים. 12 המזלות ומפת הכוכבים ומיקומם בפלנטה.


ייעוץ נומרולוגי בכח האותיות והמספרים.


בנומרולוגיה כמו ב אסטרולוגיה, נקבע ידוע שהכול נקבע וגלוי מראש.


נומרולוגיה הינה שיטה לפענוח הגורל לפי השם הפרטי ותאריך הלידה, סיפור חיינו נמצא שם וגם חיי האהבה שלנו.


נומרולוגיה הינה שיטה עתיקה שנותנת למספרים משמעות מיסטית,


בנומרולוגיה 1-9 הם מספרים בעלי כוחות ואנרגיות המאפשרים התבוננות על האדם, מסלול חיו וגורלו, אופיו ואישיותו.


הנומרולוגיה העכשוית היא כלי, ייעוצי להכוונה והדרכה בכל תחומי החיים, אהבה וזוגיות.


רוב הנומרולוגים משתמשים בנומרולוגיה לייעוץ אישי, התאמה אישית בין בני זוג, בחירת שם, התאמת שם, מתן שם לתינוק, בדיקת אנרגטית של מספר הבית לפי הערך הנומרולוגי של מספר המזל שלכם .


המיסטיקה רואה בנומרולוגיה כמו אסטרולוגיה תחום לא מדעי, העוסקים בנומרולוגיה או אסטרולוגיה אינם מדענים, הם יועצים ומתמחים באחד מענפי המיסטיקה. הנומרולוגיה והאסטרולוגיה הן כלי אבחון, גם בתחומים האישיים וגם בתחומים הבין אישיים כמו אהבה וזוגיות.

אם נרצה לדעת מה משמעותו של השם הפרטי שלנו, נומרולוגיה בכח אותיות השם שלנו, תגלה לנו: האם השם מתאים לנו? איזה אנרגיות יש בשם חיובית או שלילית? האם אנחנו צריכים להוסיף או להחליף שם? האם באנרגיה שבשם יש עכבות וחסימות?

רך השם ותאריך הלידה, נומרולוג או נומרולוגית יגלו לנו, מה צופן העתיד? טוב יותר טוב מכל מגדת עתידות. נומרולוג או נומרולוגית ידעו להגיד לנו מתי נמצא אהבה, נומרולוג או נומרולוגית ידעו לספר לנו מה יהיה העתיד של המערכת הזוגית שלנו. הנומרולוגיה תכוון אותנו לבחירת המקצוע, לימודים ועיסוק מתאים . הנומרולוגיה תסייע לנו בבחירת כיוונים ודרכים איך להצליח טוב יותר.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7