אזור הנוחות


אזור הנוחות 



המונח "אזור הנוחות" לא היה מוכר לי כל-כך לפני שהתחלתי ללוות אנשים .לייעץ ולסייע , ולתת תשובות לכול השאלות המטרידות והמעסיקות אתכם בחיי היום יום  ובמציאות היום יומית שלכם.בכול שנות חיי הייתי מודע לו , שמעתי עליו, אבל היחסים בנינו  היו יותר של "שלום, שלום" אהלן .. ולא יותר מזה . בשנתיים שלוש האחרונות  אני נתקל במראות חזקים שמאירות לי אזורי נוחות של אנשים אחרים ושלי עצמי במיוחד . היחסים עברו שלב והיום אנחנו חברים קרובים. אני מוצא את עצמי מתבונן ובוחן את המקומות בהם נוח לי, קל לי, ושם אני חש  מוגן ובטוח.

לכולנו יש "אזורי הגנה"  קטנים. אם זה בעבודה, בזוגיות, ביחסים עם ההורים  ובהתנהלות היומיומית שלנו.
כל הדברים שאנחנו רגילים וטובים בהם, "שוחים" בהם, כל אדם בדרכו  ובשלו. חיים אלו והמציאות המעיקה , מכריחים אותנו להתמודד שוב ושוב עם מקומות בהם לא נוח לנו, לא קל לנו. מי יותר ומי פחות. זה ההבדל בין נפש "מודעת" ובעלת רצון להתפתחות לבין נפש "קטנה" ולא מפותחת. מי שרוצה להתפתח ולהתקדם בחייו חייב לצאת מתוך "אזור הנוחות" ולהתמודד עם חרדות, עימותים, קשיים, אכזבות ונפילות שבדרך.
 לי באופן אישי קל לי  להזיז ולקדם דברים בכוחות עצמי, קשה לי יותר להניע אחרים למרות ההתעסקות שלי. קל לי לעשות דברים כאן ועכשיו, קשה לי יותר לתכנן מעצם היותי תלוי באחרים. קל לי להשיג ולהראות את מה שאני רוצה בדיוק לאחרים , קשה לי להיות "פוליטי". יש דברים שקל לי ואני רצה לעשות בשמחה. שם אני מרגיש חזק, בטוח ומלא עוצמה.

"צמיחה אמתית" היא לצאת מאזור הנוחות, להתמודד עם דברים שלא קל לנו לעשות, עם אנשים שלא בהכרח משדרים על אותו גל כמונו, עם סיטואציות שדורשות מאתנו תכונות שאינן חזקות אצלנו. שם נעשית קפיצת המדרגה האמתית, שם יש סיפוק אדיר כאשר אנחנו מתמודדים. זה  דורש מאתנו לקחת אחריות, להסתכל בתוך עצמנו בלבן של העין ולדעת לראות ולקבל  את הצדדים החלשים והמפחדים שלנו, אסור לנו להפיל את הכישלונות שלנו  על הצד השני, על המצב, על המשאבים. אסור לנו לחיות בתחושת "הקורבן" ולתרץ בגורמים חיצוניים (עין הרע, קללה, ועוד....)את חוסר יכולתנו להגשים ולממש את עצמנו. , עלינו להיות לחומניים להאמין שבקפיצות קטנות ולאט לאט נעלה למגלשה של הגדולים. הטיפ העיקרי הוא "תעשו כל יום משהו אחד שאתם מפחדים ממנו ושקשה לכם בו. גם אם זה הדבר הכי קטן שיש. ותראו איזה אפקט של פלאים יש לזה !

ייעוץ והכוונה על ידי מיטב המתקשרים והמיסטיקנים בישראל,
מיסטיקול 8 המיסטיקנים והמתקשרים המומלצים,
אתה שואל הם עונים  מיטב המתקשרים בישראל.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7