פסיכותרפיה הוליסטית


מהי פסיכותרפיה הוליסטית




פסיכו=נפש, תרפיה= ריפוי הוליסטי = טיפול גןף ונפש 

ריפוי גוף ונפש גישה פסיכולוגית רוחנית, המדגישה התפיסה ההוליסטית המשולבת, לטיפול באדם ובחוסר האיזון הרוחני הנפשי והגופני מהם הוא סובל. האיזון בין מוקדי הקשר גוף ונפש, יוצר אנרגיות חדשות של חיים על ידי זרימה וקבלה של החלק הרוחני שבאדם.

הטיפול ההוליסטי עוסק במגע, בנשימה נכונה, בהקשבה ממוקדת, בקבלה ונתינה מאוזנים. הקשבה של המטפל למטופל. הקשבה של המטפל לעצמו. הקשבה של המטופל לעצמו.

איזון אנרגטי פירושו התחברות למחשבה, לרגשות ולתחושת הגוף בכל עת, כאשר הדגש הוא על הקשבה לדיבור, לטון הדבור, לצליל הדיבור, לתוכן הדבור והסתכלות מתמדת בשפת הגוף ותנועת הגוף.

הגישה ההוליסטית רואה את האדם כחלק שלם ומאוזן, גוף האדם הנו מבנה המורכב מהיבטים של מחשבה, נפש, גוף ורוח. התפיסה ההוליסטית מאמינה כי טיפול הוליסטי, חייב לענות לכל מכלול המרכיבים האנושיים והרוחני, משום שיש קשר  ותקשור הדוק בין המערכת הרגשית המודחקת לכל המחלות מהם סובל האדם, כל בעיה רפואית מושפעת באופן ישיר או עקיף ממצבים רגשיים לא תקינים.

הפסיכותרפיה הינה שיטת ריפוי פסיכולוגית המקשיבה ומטפלת בנפש וגוף האדם על ידי הקשבה. תוך כדי טיפול . שיחות תקשור מילולי בין המטפל למטופל, חשיפה עצמית, מגע, דמיון מודרך, מדיטציות, איזון אנרגטי בין הגוף לנפש, הסרת חסימות, שחרור כעסים ולחצים, הגברת המודעות העצמית. ועוד.

הפסיכותרפיסטים ההוליסטיים, לרוב הנם בעלי ידע רחב בפסיכולוגיה טיפול הוליסטי ורפואה משלימה,
ישנם כל מיני שיטות תאוריות וטכניקות קונבנציונליות של טיפול הוליסטי שכולם משויכים לרפואה המשלימה,
הקיום האנושי מורכב ובנוי מרבדים שונים. הטיפול ההוליסטי לוקח את המורכבות הזו ואת הקשר והשפעת המרכיבים השונים מהם ניזון וחי האדם שהם הבסיס לבריאותו בכל הרבדים ומהידיעה שהפסיכותרפיה הוליסטית מתמקדת במכלול שיטות טיפול הוליסטיות ובעיקר בתקשור שבין המטפל ההוליסטי למטופל.

הפסיכותרפיה ההוליסטית הינה עולם מעניין ומרתק, עולם המכניס אותנו למחוזות מרתקים חדשים הפותחים בפנינו פתח לכול עולם התקשור ומה שמעבר למציאות תוך כדי ריפוי אישי ורוחני.

פסיכותרפיה הוליסטית, הינה הכשרה של מטפלים הוליסטיים תוך כדי שימוש ולמידת שיטות וטכניקות של טיפול הוליסטי, המתייחסת לגוף רוח ונפש כמכלול שלם רחב וגדול.

כיום יותר ויותר ניתן למצוא מדריכים ומאמנים הוליסטיים, פסיכותרפיסטים הוליסטיים מאמנים אישים, אשר יעזרו למטופל למצוא את האיזון הנפשי הרגשי, הגופני והרוחני תוך כדי חלוקה וזרימה נכונה של אותם אנרגיות בצורה מאוזנת ונכונה. מודעות הוליסטית רוחנית והמודעות העצמית של המטופלים לכל התהליכים אשר יהיו בחייהם,וכל זאת תוך כדי הסרת מחסומים, מצבי תקיעות, שחרור לחצים וכעסים והגברת תדר הרוחניות אצל המטופל.

אתר מיסטיקנים און ליין : שם את הדגש על יכולת המאבחנים, המומחים ההוליסטיים, המטפלים ההוליסטיים, המתקשרים ההוליסטיים, הפסיכותרפיסטים שהם בעלי מגוון רחב של ידע תיאורית פסיכולוגי, מתקשרים ומיסטיקנים העוסקים בתחום המיסטיקה ובתקשור, מטפלים ידועים ובעלי שם וניסיון רב מוכח.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7