מיסטיקנים און ליין

מומחים מתקשרים מיסטיקנים  בכירים בישראל,
מיסטיקנים ומתקשרים מומלצים בשיחה אישית ודיסקרטית
012-409-0072-0030
 מתקשרים ומיסטיקנים און ליין 24 שעות ביממה .

תקשור

מהו תקשור?
תקשורת פנימית רוחנית ועמוקה עם הנפש האלוקית שבתוכנו, תקשור רוחני (ספיריטואלי) נקי וטהור.

תקשור - כוח אנרגיה עוצמתי, המוטבעת בנפש האדם מיום לידתו.

תקשור -  פעולה, תדר, אנרגיה המחברת באמצעות שפה, מגע, עין, אוזן דמיון ומחשבה אדם לאדם, אדם למקום, אדם ליקום.

תקשור תדר של קליטה כל מה שהמוח האנושי יכול לקלוט באמצעות ששת החושים ריח, שמיעה, ראייה, מישוש.
תקשור הנו חיבור בין יכולת הקליטה והפענוח- תרגום למחשבה רגש מעשה.

תקשור מילת מפתח, הכלי של כוחות הנפש, החושים, הרוח והנשמה האלוקית שבתוכנו.

מיסטיקה מתייחסת לתקשור כאל כוח רוחני נקי וטהור, הנעשה באמצעות החוש השישי - העין השלישית  או האינטואיציה הפנימית העמוקה. לקבל תדרים ממדים אחרים שאינם קשורים להוויה ולמציאות היום יומית שלנו לפענח אותם לכדי מציאות הווה ועבר.

מתקשר רוחני נבדל מאנשים רגילים בכוח הקליטה והיכולת האינטואיטיבית החזקה הגבוהה, לחוש, לראות, להרגיש לשמוע בהשוואה לאחרים ולפענח אותם לכדי מציאות.

תקשור הוא דבר טבעי ומפותח אצל מתקשרים רוחניים או מיסטיקנים בעלי הבנה וידע מיסטי הקשורים לעולם מיסטיקה ורוחניות בדרך כלים ושיטות פענוח וראייה עתיד.

מיסטיקנים או מתקשרים, הטוענים שיש בכוחם להתחבר לישויות רוחניות מעולמות אחרים, צריכים להבין שרק בורא עולם יכול לחבר אותם לאותם עולמות רוחניים ואין בכוחם להתחבר לשום עולם אחר ללא רצון ובחירת הבורא.

מיסטיקנים או מתקשרים הטוענים לכוחות תקשור וחיבור לעולמות או ממדים חיצוניים אחרים, אמורים לדעת שעל פי הדת היהודית  וקבלה מעשית ישנו איסור חמור לעסוק במאגיה שחורה או מיסטיקה שחורה, וכל העוסק במיסטיקה שחורה הוא בעצם מתקשר או מתקשרת העוסקים במעשי כשפים וכישופים.

כיום באינטרנט יש אתרים רבים המציעים שרות של תקשור על ידי מיסטיקנים בטלפון, ונותנים פרסום וחשיפה למיסטיקנים אשר יש להם כוחות תקשור עם מלאכים, אלוהים, ישויות אור, חוצנים ועוד. בעצם הם נותנים לגיטימציה  לשרלטנים מכשפים ועושי כשפים דבר המנוגד גם על פי החוק הישראלי. זו מאגיה שחורה

לעומתם ישנם אתרים של מיסטיקנים און ליין המציעים שרותי מיסטיקה -תקשור באמצעות מתקשרים רוחניים, היכולים לחוש ולהרגיש באינטואיציה הפנימית הרוחנית והעמוקה את האדם האחר לפי קול ורגש ללא צורך להתחבר לעולמות וממדים אחרים שאינם קשורים למציאות ולהוויה שלנו.אותם מיסטיקנים מבצעים תקשור נקי וטהור רוחני ואמיתי גם באופן מקצועי על ידי שימוש בכלים ושיטות מעולם מיסטיקה כגון: טארוט, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קבלה מעשית ועוד תחומים.

אין ספק כי התפתחות האינטרנט יצרה דפוסי התנהגות וחשיבה שונים לקבל שרותי מיסטיקה און ליין באמצעות מיסטיקנים און ליין. התפתחות זו איננה מאיימת על כל עולם מיסטיקה וכל תחומי מיסטיקה ורוחניות להיפך התפתחות זו היא כלי
הטענה של מיסטיקנים רבים הטוענים כי הם מחוברים למקורות מידע ומקבלים מסרים מכל מיני  ישויות אור רוחניות, מלאכים, חוצנים, מתרחשת אצלם במוח במחשבה ובדמיון שלהם, הם מאמינים באמצעות המחשבה והדמיון כי באמת הם מחוברים לכוחות עליונים.

האדם הבקי בכל תחומי מיסטיקה ורוחניות יודע כי המושג "כוחות על טבעיים" - אוקסימורון קונפליקט פנימי, ללא משמעות.

מיסטיקנים אשר נוהגים להשתמש במושג תקשור וחיבור עם ישויות רוחניות וגבוהות מעולמות אחרים עושים  עוול וחוטאים לכל העיסוק  בעולם מיסטיקה ורוחניות. מיסטיקנים אלו מוגדרים כשרלטנים או מכשפים, העוסקים במאגיה שחורה.
ונדבך חשוב לכל צרכני המיסטיקה היכולים לקבל שרות מהיר ומיידי באמצעות מיסטיקנים בטלפון.


כיום כל הרוצה לקבל שרותי מיסטיקה -תקשור און ליין יכול לקבל בטלפון באופן מיידי ללא צורך בחשיפה אישית , הכול בשיחה אישית ודיסקרטית, אין צורך בחיוב בכרטיס אשראי, ניתן לקבל שירות מכל מקום בארץ ומכל טלפון קווי או סלולארי הפתוח לשיחות בחו"ל.

שרותי תקשור - מיסטיקה און ליין באמצעות  מתקשרים מיסטיקנים און ליין  ובמתן שרותי יעוץ זוגיים, רוחניים, בכל בעיה בכל נושא בטלפון 24 שעות ביממה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7