זוגיות אהבה ותקשור.



ייעוץ זוגי תקשור - מיסטיקנים און ליין.


יעוץ זוגי  באמצעות מיסטיקן או מיסטיקנית מתקשר או מתקשרת, מומלצים, הנו כלי שימושי וחיוני ההולך ומקבל תנופה רצינית בימים אלו. במיוחד כאמצעי עזר טוב לחיזוק הקשר הזוג.


המיסטיקנים המתמחים בייעוץ זוגי, יש  באפשרותם לשחרר את החסימות והלחצים הרגילים עקב השגרה הלוחצת היום יומית המחלחלת ומשפיעה על הזוגיות ומה שבניהם.

בכוחם של היועצים הזוגיים, לאפשר לכם מתוך ראיית הסימפטומים שבזוגיות  לעזור לכם דרך ראיית וחיזוי הגורל לכת מתי תמצאו את אהבה?  האם בן/ת הזוג אוהב/ת אותי? לערוך התאמה זוגית, לדעת האם בן\ת הזוג מתאים לכם ? מה יהיה עתיד הקשר? האם בן/ת הזוג נאמנים אחד לשני.

 מיסטיקנים ומתקשרים מומלצים און ליין יכולים לענות על כל השאלות המורכבות במערכות יחסים, נישואים משפחה ומה שבניהם,

חלקם הגדול של המיסטיקנים או המתקשרים בתחום הזוגיות נעזרים בכלים ושיטות השייכות לעולם מיסטיקה|:  נומרולוגיה, אסטרולוגיה, טארוט, פסיכותרפיה הוליסטית, קבלה, פתרון חלומות  במטרה לפענח את הצפוי בכל קשר זוגי, האם הקשר מתאים ורצוי לכם? האם ישנה זוגית בקשר, ועוד.

קשר זוגי לרוב מתחיל בהתלהבות גדולה, נראה לכם כאילו המזל הפגיש אתכם ומצאתם את אהבת חייכם ושום דבר לא מעניין אתכם וכל ההתמקדות שלכם היא בזוגיות החדשה, דבר הגוזל מכם הרבה אנרגיות חיוביות ושליליות. קורה שלפעמים ובאופן מפתיע ולא צפוי אחרי כל ההתלהבות הגדול באה נפילה גדולה וההתלהבות נגמרת ואין לכם עניין בקשר. לפעמים האהבה מסנוורת ויוצרת מתחים, תלות רגשית, אובססיה, קנאה, רכושנות ושתלטנות בזוגיות.

איך ממשיכים הלאה לאחר פרידה? איך מתמודדים עם קנאה? אלימות, בגידות, חסימות שתלטנות ואובססיה בזוגיות ?.

 כל קשר זוגי הוא קשר אינדיבידואלי ועלינו לעשות את השיקולים הנכונים מבלי להיסחף להתנהגות שלילית וכפייתית, איך מתמודדים עם הכדאיות שבקשר, האם להמשיך בזוגיות או לוותר עליה. מה ניתן לעשות כדי לשמר את הקשר והאם בכלל יש סיכוי לשינוי. על כל אלה המיסטיקנים, המתקשרים והיועצים המתמחים בזוגיות יעזרו לכם לקבל את החלטות הנכונות  והנבונות.

היועצים והמומחים הזוגיים לרוב הם אנשי מקצוע המתמחים בייעוץ זוגי כאשר מטרתם באמצעות המיסטיקה לעזור לכם לפתור את הבעיות בקשר הזוגי ולקבל את ההחלטות הנכונות תוך כדי הבנת הסיכויים לעתיד הקשר.



לפי האסטרולוגיה והנומרולוגיה ישנם אפיונים לפי שם, תאריך לידה, ושעת הלידה המסבירים את הקשר וההתאמה בין בני המזלות השונים. התאמה זוגית בין בני זוג נקבעת על ידי מפה אסטרולוגית או מפה נומרולוגית.

ההתאמה נקבעת על ידי המזל, הכוכב והיסוד אליו משויך כל מזל, ההתאמה נעשית על פי חוקי היגיון מיסטיים של הטבע האנושי.

אסטרולוג או אסטרולגית או ליין או נומרולוג או נומרולוגית אין ליין יענו לכם גם בתקשור לגלות היכן הסיפטומים שבקשר,
מה הם המאפינים הבולטים המהווים מכשול ליצירת אהבה, הרמוניה, דו קיום בשקט ורוגע ללא הפרעות.

מתקשרים או מיסטיקנים יענו לכם גם דרך פתיחה או פריסה בקלפים באמצעות קלפי טארוט או אושו זן או קלפים אינדיאנים, הפריסה בקלפים היא שאלה לקלפים וקבלת תשובה תשובה דרך הקלפים.

מיטב המיסטיקנים והמתקשרים און ליין שמחים לעמוד לרשותכם בכל שאלה, בכל בעייה בזוגיות, במערכות יחסים, החזרת אהבה, מה צופן לי העתיד ועוד.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7