"אושר מהו". מיטב המיסטיקנים הכי טובים לשרותך.



אושר מהו

נשאל כמה אנשים שונים, מה עושה את למאושר או מה הוא אושר בכול התשובות שלהם נקבל תשובות שונות ומשונות "כסף, בטחון, בריאות, אהבה, משפחה, ילדים, עבודה, בילויים, טיולים בעולם, יופי, ספורט", ועוד.

כל אחד ימצא את הנימוק לאושר דרך תפיסת עולמו וראייתו.

כסף זו תשובה לאושר?, אנחנו רגילים לחשוב שאנחנו יכולים למצוא את האושר באמצעות חפצים, כסף, לבוש או כל דבר חומרי וגישמי, אם אני אוהב אני מאושר? אם הייתי בחו"ל כמה וכמה פעמים זה הופך אותי למאושר ? הדאגה למשפחה לפרנסה לילדים זהו אושר?

רובנו נוטים לחשוב כי האושר נמצא במקום בו אנחנו לא נמצאים. אני אומר שהאושר נמצא בתוך כל אחד ואחד מאתנו בפנימיות שבתוכנו שם הוא שוכב נח ומחכה שנוציא אותו מתוכנו החוצה .

אין אנשים בעולם בלי בעיות ואין עולם בלי בעיות, בכולנו ישנם תסכולים, כאבים, עצב, שמחה, חולי, בריאות, אהבה. אם נדע להבין ולהשתמש נכון בתדר האושר הפנימי הקיים בתוכנו, נדע להתמודד ולהסתגל לכול הבעיות והמצבים בחיינו בצורה מתאימה מתוך שקט נפשי ורוגע.

הבעיה להעדר אושר ואהבה בחיינו היא כרוכה במצבים המשתנים שבחיינו. לדוגמא אם נדע לאהוב ולשמוח גם כשרע לנו כמו שטוב לנו. ואם נגיד לעצמנו שאנו נהנים מן היכולת שלנו לשמוח, לחוש, לכאוב, להתמודד, יהיה לנו הרבה יותר קל.

כיצד נהיה מאושרים


אף אדם לא נולד מאושר, באותה מידה שאינו נולד פושע, רופא, עורך דין, חבר כנסת, ספורטאי, ראש ממשלה או נשיא. כולנו יכולים לגדול, במערכת משפחתית שתקנה ותלמד אותנו לכבד ערכים, יכולת, כישורים, ותפתח בנו תוכנות של ראייה אמתית " כמו אור גדול בצינוק החשוך ביותר". האושר ו מותנה לא רק במה שאנו יכולים לקבל, אלא גם במה שאנו יכולים לעשות עם מה שיש לנו. 

אדם מאושר ומאוזן תמיד מציב לעצמו מטרות חדשות בחייו. הוא יכול ויודע לרצות את ההווה העכשווי שלו בצורה הטובה ביותר. כולנו זקוקים למטרות חדשות, הן נותנות לנו את תחושת ההישגיות, אנו מעריכים את עצמנו יותר והביטחון העצמי שלנו גובר. 

אושרו של האדם אינו תלוי במה שעושים לו אלא בדרך ובאופן התייחסותו למה שנעשה לו ומה שהוא עושה לעצמו. לא הלחץ הוא זה המזיק לבריאות ולתפקוד של האדם, אלא התרגום שהוא נותן לאותו גורם מלחיץ.

לאדם שבחירתו בחייו היא יותר עליות מאשר ירידות, יותר דמעות מאשר צחוק, יותר לחצים ופחות רגיעה, חסרה אחת מהיכולות החשובות ביותר בחיים - היכולת לחיות עם עצמו. 

אדם מאושר ומאוזן לעולם אינו מושלם ולכן אין מקום שידרוש שלמות מאחרים, על האדם להאמין בעצמו, להחליט החלטות ולבצע אותן. 

אדם מאושר ומאוזן יודע כיצד לצחוק בחייו, זו יכולת שניתנה לכל אדם ברגע היוולדו, לצערי הרב אנשים רבים אינם ממצים את יכולתם הטבעית הזו. 

אדם מאושר ומאוזן יודע כיצד להביא שימחה ואושר לחייו של הזולת, הוא יכול ומוכן לראות ולהבין, לשמוע ולהקשיב לנקודת הראות ולמחשבתו של הזולת. 

אנו שולחים עשרות זרי פרחים גדולים ויפים לאלה שאינם יכולים לראותם או להריחם, אנו מתעקשים לומר כל כך הרבה מילים ומשפטים נפלאים לאלה שאינם יכולים לשמוע, להבין או להגיב. 

עיניים עצומות אינן יכולות לראות את אותן השושנים הלבנות, ידיים קרות אינן יכולות להחזיק בהן, נשימה שדממה אינה יכולה להריחן. 

אנו יכולים לעזור רק בחיים, רק בהווה העכשווי, בהווה של קשיים, מאבקים והתמודדויות, בהווה של אכפתיות ודמעות, בהווה של שמחה ויצירה , בהווה של שלום . 


אז תנו את "הפרחים" , אמרו את המילים הנפלאות עכשיו !!!! כי רק עכשיו הוא הזמן להיות עם עצמנו ועם יקירנו ברגעים היפים והמכוערים, הנעימים והקשים.

אנא זכרו אם אושר יכול היה להימצא אי פעם הוא יכול להימצא אך ורק במקום אחד בתוך עצמנו !!!


מיסטיקנים און ליין מיטב המתקשרים הרוחניים, בכול תחומי המיסטיקה עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה בכל שאלה בעיה או בקשה המטרידה את המציאות היום יומית שלכם.

לנו מיטב וטובי המיסטיקנים בכול התחומים. מתקשרים, קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, טארוט, פתרון חלומות, פסיכותרפיסטים הוליסטיים , אשר יענו לכם לכל השאלות בכול תחומי החיים, התאמה זוגית, מתי אמצא אהבה, האם בן הזוג מתאים לי, מה צופן לי העתיד, משמעות השם לפי נומרולוגיה, הוספה והחלפת שם, תחזית אסטרולוגית יומית, הורוסקופ שבועי, הסרת חסימות, איזון אנרגטי, עין הרע, כישופים, פתרון חלומות, בריאות, קריירה, לימודים,

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7