קו המומחים - מיסטיקנים און ליין

קו המומחים - מיסטיקנים און ליין
 שירותי מיסטיקה תקשור ייעוץ והכוונה רוחנית בטלפון 



תקועים חסומים?: שום דבר לא מתקדם, שיגרה שחוזרת על על עצמה, בעבודה, בחיפוש זוגיות, בחיי הזוגיות, הכול תקוע ללא שינוי! 

האם חולפת לכם במחשבה שאולי זה קשור לעין עין הרע?

רבים מאתנו, הנמצאים במצבי תקיעות ומרגישים שהכול חסום להם, קיימת תחושה פנימית, שאנשים בסביבתם מקנאים להם, וכנראה עשו עליהם עין רעה, הסיבות למחשבה ותחושה זו קיימות אצל רובנו ברגע שהדברים במציאות חיינו נתקעים ומשתבשים המחשבה הראשונית היא עין רעה.

נכון שבחברה התחרותית אנו מוקפים באנשים סביבנו הבוחנים היטב כל פעולה שאנו מבצעים, המחשבה והעין שלהם מופנית כלפינו, לרוב הדברים מתבצעים בשקט מאחורי גבנו, כגון רכילות, קנאה, לשון הרע, חתירה, ועוד , לא תמיד יש לזה קשר לאמת ולמציאות.

במצב זה המחשבה הראשונית שעולה לנו בראש, היא שיש עלינו עין הרע. התסכול גובר ומשפיע על המצב הנפשי דבר שיוצר מתחים, ריבים, הססנות חשדנות ועוד.. התשובה לכך ייתכן שנעוצה בעין הרע כתוצאה מקנאת האחר, אך איננה בהכרח קשורה לעין הרע, תשובה ודאית לשאלה זו ניתן לבדוק ולקבל אצל מומחי מיסטיקה מתקשרים או מיסטיקנים המתמחים בגילוי ובדיקה של עין הרע. 

אתר "מיסטיקול 8 מרכז האור והמיסטיקה בישראל" מיסטיקנים און ליין מאפשר לכם לשוחח עם מיסטיקנים און ליין,  המבינים ומתמחים בגילוי עין הרע, או בסיבות לגבי התחושות שהביאו למצבי תקיעות או חסימה שלא תמיד קשורות לעין הרע, 

מיסטיקול 8 מאפשרת לכם בשיחה טלפונית אישית ודיסקרטית, יעוץ והכוונה אישית, באופן מקצועי ואמין ובהסתמך על ניסיונם הרב בתחום הרוחניות המיסטיקה, לפי כל כללי המיסטיקה, בצורה טהורה ונקייה ללא כל אמצעי הפחדה או מאכיה מכול סוג שהוא. 

הסרת עין הרע/חסימות

מהי הסרת עין הרע, נבהיר שעין הרע היא אנרגיה שלילית, המועברת מאדם פלוני החי ונמצא בקברתכם וסביבתכם הקרובה, חבר לעבודה, שכן, בת זוג לשעבר, ועוד אפשרויות, לפי ההלכה והקבלה היהודית, כוחה של עין הרע להזיק, לשבש ולהשפיע על מהלך החיים התקין, כמעט בכול התחומים.

חשוב להבהיר שלא צמיד הסיבה נעוצה בעין רעה, אלה בגורמים שקשורים בנו בהתנהגות שלנו ובנראות שלנו, יהירות, אגו, סיבות שבהחלט יכולים לזמן אלינו בלא ידיעתנו סיכוכים, ריבים, ושנאת האחר, על כן חשוב מאוד לשוחח עם מיסטיקנים און ליין בכדי להבין מדוע הכול חסום לנו ומה הסיבות לכך, בכוחם של מיסטיקנים או מומחי מיסטיקה לסייע לנו להגביר את המודעות העצמית, לתת לנו כלים רוחניים מעשיים לטיהור ואיזון אנרגטי, ולהביא לשינוי במציאות חיינו.

ישנם מספר שיטות ובדיקות לגילוי עין הרע או חסימה, לפי הקבלה היהודית, בצורה נקייה וטהורה, ללא מאגיה שחורה, לפי קלפי הטארוט, או דרך בדיקת שמות בנומרולוגיה, דרך תקשור ועוד,...רובם שיטות עתיקות ומקובלות לבדיקת עין הרע.  

בכוחה של עין הרע לגרום  למצבי תקיעות, חסימות, לערר מערכות יחסים בזוגיות, במקום העבודה, בחברה, משפחה וילדים, ולמנוע ממכם את האפשרות להתפתח ולהתקדם בחיים. 

מיסטיקול 8 מיסטיקנים און ליין בשיחה טלפונית זמינים לרשותכם 24/7 גם בשעות הלילה המאוחרת, בכול בעיה ושאלה הנוגעת לעין הרע, או חסימה אנרגטית.

באמצעות רשת האינטרנט ניתן למצוא את אתר מיסטיקול 8 - מיסטיקנים און ליין, לקבל מענה מידי ללא המתנה על ידי מיסטיקנים, מומחי טארוט, נומרולוגים, מומחי קבלה, אסטרולוגים, מתקשרים, מכול תחומי וענפי המיסטיקה המכורים, 

מהיר פשוט ויעיל מיסטיקנים בטלפון תשובות לשאלות בכול נושא תחום עניין ובעיה. אין צורך בתאום פגישה, זמן המתנה ארוך בזבוז יום עבודה, הוצאת כספים מיותרת, התשלום נעשה דרך חשבון הטלפון, בהתאם לזמן ואורך השיחה התעריף קבוע ולא משתנה, פשוט מתקשרים בטלפון ומיד נענים, על ידי מיסטיקנים און ליין


מטבע הדברים הגאווה היוהרה והראוותנות, מספקים סיבה ועילה טובה, לזימון ומשיכת עין הרע אלינו, ולצבירה של אנרגיות שליליות מהאחרים כלפינו. 

קבלה יהודית מציעה לנו שילוב של פעולות, הקשורים לעולם העשייה, היצירה, הבריאה, תוך כדי התכוננות רוחנית עמוקה וחיובית. מה שמגדיל את הסיכויים להצלחה של כל פעולה טיהור וניקוי של עין הרע.

קו המומחים מיסטיקנים און ליין לרשותכם בכל בעיה ושאלה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7