מיסטיקנים - מתקשרים רוחניים.

יועצים מומחים מתקשרים מיסטיקנים בישראל
מיסטיקול 8-שרותי מיסטיקה תקשור 24/7
מתקשרים בטלפון

  מיסטיקנים - מתקשרים רוחניים


"איך נדע מיהו מתקשר או מי היא מתקשרת טובים.

מתקשר רוחני או מתקשרת רוחנית שנפגשנו אתם!  האם קיבלנו תשובות לשאלות? האם התחזית הייתה מדויקת?, האם הייעוץ סייע ועזר לנו. או סתם בזבזנו זמן בשיחה או פגישה ללא תוצאות.

אם מתקשר או מתקשרת! "דייקו ב 70 או 80 אחוז בתחזית סימן שהם מתקשרים או מיסטיקנים אמתיים, אם הייעוץ וההכוונה שקבלנו סייע לנו  סימן שהם מיסטיקנים ומתקשרים טובים ומומלצים.

לפעמים מיסטיקנים שונים מוסרים לנו פרטים שאינם מדויקים, מרים לנו מספר פרטים על האופי והאישיות . ודרך שיתוף הפעולה הם מצליחים לקבל מאתנו בתקשור או תיקשור מידע נוסף, האם הם קנו את עולמם אצלנו? ואנו נמליץ עליהם לכל דורש.
נכון שיש ביכולתו של כל מתקשר או מתקשרת לבנות צעדי אמון בינו לבין המתוקשר, מה שאומר שהמתקשר או המתקשרת ידעו לאבחן אם באמצעות המקורות שלהם או באמצעות הכלים והשיטות במיסטיקה בהם הם משתמשים.

הרבה פעמים אנחנו נתקלים במנועי החיפוש או במאמרים שונים המופצים באינטרנט מתקשרים רוחניים רבים אשר גונבים מאמרים אחד מהשני משנים ניסוח ומילים ככה שיראה כאילו זה נכתב על ידם.

מתקשר או מתקשרת טובים הם צריכים להיות אמתיים מקוריים ולא ליהנות ולטפס על גבם של אחרים. אז כשאתם נכנסים למאמרים שהיה נדמה לכם שנכתבו על ידי מתקשרים רוחניים אחרים והניסוח הוא כמעט אותו דבר דעו לכם שיש בזה משום הונאה .

כשאתם נכנסים למאמר ומופיעים שם הרבה מילים שחוזרות על עצמם כמה פעמים דעו לכם שזה תרגיל פרסום ולאו דווקא מעיד על היותו של אותו מתקשר או מתקשרת כמומלץ או כמיסטיקן או כמיסטיקנים הכי טובים.

כשאתם נכנסים למאמר שבו כותב המאמר או המתקשר או המתקשרת מספרים לכם דרך הכתבה או המאמר מי הוא מתקשר טוב ומי הוא מתקשר רוחני טוב או ההפך מי לא מתקשר טוב אז לרוב מטרת המאמר היא להטעות את הקורא ובכך לחשוב שהו טוב יותר מאחרים ובסופו של דבר כולם כותבים על כולם.

שאלה? מה זה משנה מאין מקבל המתקשר את כוחותיו או עם מי מתקשר כל עוד התקשור שקבלנו היה נכון טוב מלא בהכוונה וייעוץ רוחני. 

בדרך כלל המתקשרים ה"משכילים" מנסים לדבר לאדם הפשוט שלא תמיד מבחין בדקויות ולא תמיד יש לו את הכלים לדעת מי הוא באמת מתקשר טוב או מתקשרת טובה. והאם הם באמת מתקשרים רוחניים או מתקשרים מומלצים.

שמתי לב שבאחרונה ישנם מתחכמים קבועים בעיקר דרך מנועי החיפוש, לרוב אלו הם מתקשרים שרוצים לקדם את עצמם באינטרנט ולהופיע ראשונים במנועי החיפוש, ומנסים למתוח בקורת על כולם, ולהציג את עצמם כאמינים ומביני דבר האם זה באמת כך.

עולם התקשור לא נבנה מפרסום מתקשר טוב הוא מתקשר רוחני אמיתי שליח של רצון טוב הוא בדרגה רוחנית גבהה בעל נתינה וקבלה רוחנית. שלא צריך לחפש כל מיני אמצעים וטריקים בקידום אתרים או בפרסום דרך האינטרנט כדי לשכנע את האחרים ביכולותיו הרוחניות.

תפקיד המתקשר או המתקשרת הוא בעיקר בהכוונה לעבר הייעוד והגורל הצופן למתקשר ולאוו דווקא בחיזוי העתיד במדויק. הייעוץ וההכוונה הם הנושא ולא עם מי אני מתקשר באמצעות איזה שליחי אור אני מתקשר או מתקשרת. אלה בייעוץ הרוחני, בהכוונה האישית, בהגברת המודעות העצמית, בנתינת כלים מתאימים שיביאו את המתוקשר להגשמה עצמית ורוחנית ולהשגת היעדים להם הוא שואף בכול תחומי החיים. בזוגיות, במערכות היחסים ומה שבניהם, באהבה, בעבודה, קריירה, בריאות, בכוחו לעשות התאמה זוגית מתאימה, לראות את המחסומים במערכות היחסים ומה שבניהם. לראות את המכשולים והמחסומים

מתקשר טוב הוא מתקשר הרואה את הבעיות האישיות של המתוקשר, שידע לנתח את המצב בצורה מדויקת ועוזר למתוקשר להגביר את המודעות העצמית.

מיטב המומחים המתקשרים והמיסטיקנים בישראל

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות

מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7